سرویس: استان ایلام
کد خبر: 15792
|
08:04 - 1394/05/25
نسخه چاپی

مدير كل گمركات ايلام خواستار شد:

لزوم خودداری تجار از صادرات هندوانه به مرز مهران

لزوم خودداری تجار از صادرات هندوانه به مرز مهران
مدير كل گمركات ايلام خواستار خودداری تجار از ارسال هندوانه به مرز مهران شد.

به گزارشایلام بیداربه نقل ازآوای مهران، خليل حيدري مدير كل گمركات استان ايلام در گفتگو باآواي مهران گفت: حجم زيادي از محصول هندوانه در محوطه گمرك براي صادرات وجود دارد كه همين امر باعث فاسد شدن اين محصول مي شود و تجار سعي كنند صادرات اين محصول را متوقف كنند.

وي اظهار كرد:طي روزهاي گذشته تجار عراقي خواستار حدود 50 تا 100 كاميون هندوانه بودند اما تجار ايراني بيش از يك هزار كاميون از اين محصول را روانه گمرك مهران براي صادرات كردند كه باعث شده تا حجم زيادي از اين محصول در مرز باقي بماند.
مدير كل گمركات استان ايلام افزود:كليويي هندوانه كه پيش از اين يك هزار و 500 تومان بود اكنون با كيلويي 100 تا 200 تومان به تجار عراقي فروخته مي شود و سبب مي شود تا تجار به زير قيمت تعيين شده اين محصول را به فروش برسانند.
حيدري تصريح كرد: تجار عراقي نيز تا ساعت 12 ظهر به مرز مراجعه نمي كنند و همين تاخير در خريد نيز در كيفيت محصول هندوانه تاثير گذار بوده و ضررهاي مالي را براي تجار ما بدنبال دارد.
وي تاكيد كرد:دست اندركاران صادرات محصول هندوانه از ارسال اين محصول براي صادرات به كشور عراق از طريق مرز مهران خود داري كنند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد