سرویس: استان ایلام
کد خبر: 14746
|
07:14 - 1394/03/27
نسخه چاپی

امام جمعه دره شهر:

اقتصاد مقاومتی کمر تحریم ها را می شکند

اقتصاد مقاومتی کمر تحریم ها را می شکند
امام جمعه دره شهر گفت: اقتصاد مقاومتی کمر تحریم ها را می شکند.

به گزارشایلام بیداربه نقل ازسیمره خبر، حجت السلام"محمد جواد قنبر بیگی"، امام جمعه دره شهر در جمع پرسنل جهاد کشاورزی این شهرستان گفت: هر کشوری که در کشاورزی به خودکفایی برسد، اقتدار و استقلالش حفظ خواهد شد و نیازی به سایر کشور های بیگانه ندارد.

وی با بیان اینکه راه پیشرفت کشاورزی اقتصاد مقاومتی است، افزود: باید با فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی در بخش کشاورزی مسیر تولید و اشتغال را در کشورهموار کنیم.

قنبر بیگی افزود: در اقتصاد مقاومتی باید هر چیزی که تولید را افزایش، ضایعات را کاهش و هزینه و قیمت تمام‌ شده را پایین می‌آورد، مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه غرب تحریمها را بیشتر کرده که از ما امتیاز بگیرد تصریح کرد: اجرای مستمر و درست  اقتصاد مقاومتی می تواند کمر تحریمها را بشکند.

قنبر بیگی در ادامه به ظرفیت بالای کشاورزی در این شهرستان اشاره کرد و افزود: ساماندهی محصولات کشاورزی و خرید تضمینی این محصولات می تواند به بالا رفتن رشد تولید در شهرستان و کوتاه کردن دست دلالان سودجو کمک کند.

امام جمعه دره شهر خاطر نشان کرد: جهاد کشاورزی در این مدت کم فعالیت خود به سبب خلوص نیتی که داشته است، فعالیت های چشمگیری انجام داده است و امیدواریم با حفظ این روحیه شاهد موفقیت های این مجموعه در عرصه های مختلف باشیم.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد