سرویس: استان ایلام
کد خبر: 14729
|
11:12 - 1394/03/26
نسخه چاپی

فرمانده انتظامی استان ایلام تأکید کرد:

تقويت امنيت اخلاقی؛ اولويت پليس در ماه رمضان

تقويت امنيت اخلاقی؛ اولويت پليس در ماه رمضان
فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: تقويت امنيت اخلاقی؛ اولويت پليس در ماه رمضان است.

به گزارشایلام بیداربه نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "علی دولتی"،  فرمانده انتظامي استان ايلام با تاکيد بر تدارک ويژه اين نيرو براي ماه مبارک رمضان گفت:پليس در ماه مبارک رمضان به دنبال تقويت امنيت اخلاقي در جامعه خواهد بود.

وی اظهار کرد:انتظار پليس از مردم احياء فريضه الهي امر به معروف و نهي از منکر و رعايت قانون و حفظ حرمت و شئونات ماه مبارک رمضان است.

این فرمانده نظامی با توصيه به اماکن، واحدهاي مجاز خدماتي و رستوران هاي سطح شهر برای رعايت قانون افزود:اين گونه اماکن بايستي با رعايت شئونات ماه مبارک رمضان از کارهايي که باعث خدشه دار شدن حرمت اين ماه مي شود، خودداري کنند.

فرمانده انتظامي استان ايلام استقرار گشت هاي انتظامي در تفرجگاه‌ها و پارک‌ها و راه اندازي گشت هاي ويژه با هدف امر به معروف و نهي از منکر را از ديگر اقدامات پليس استان در ايام ماه مبارک رمضان عنوان کرد.

وي با تاکيد بر اينکه امر به معروف و نهي از منکر به عنوان يک وظيفه همگاني بايد در جامعه نهادينه شود گفت: خود کنترلي و پيشگيري از وقوع جرم مواردي هستند که از فريضه امر به معروف و نهي از منکر نشات مي گيرند و نيروي انتظامي نيز برهمين اساس بر آنها تاکيد دارد.

سردار دولتي با گراميداشت ماه مبارک رمضان عمل به اين واجب را وظيفه همه مردم دانست و گفت: نيروي انتظامي آمادگي کامل دارد که با هنجارشکنان جامعه برابر قانون رفتار نمايد.

وي ابراز اميدواري کرد: با همکاري و تعامل خوب مردم و عمل به فريضه امر به معروف و نهي از منکر نياز به برخورد نيروي انتظامي با روزه خواران نباشد و مردم خود اين افراد را هدايت و ارشاد نمايند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد