سرویس: سیاسی
کد خبر: 67443
|
00:10 - 1403/07/11
نسخه چاپی

تحلیلگر مسائل بین‌الملل:

رژیم صهیونیستی باید منتظر برخورد جبهه مقاومت باشد

رژیم صهیونیستی باید منتظر برخورد جبهه مقاومت باشد
تحلیلگر مسائل بین‌الملل گفت: رژیم صهیونیستی جنایت‌های غیر قابل بخششی انجام داده که باید منتظر برخورد جبهه مقاومت باشد.

قدرت‌الله نیاصادق در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار» با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در لبنان و غزه، به ابعاد انسانی و سیاسی این تحولات اشاره کرد و گفت: جنایت‌های رژیم صهیونیستی نه تنها به تلفات انسانی منجر شده، بلکه به بحران‌های عمیق اجتماعی و اقتصادی در این مناطق دامن زده است.

نیاصادق گفت: در غزه، بمباران‌ها و حملات نظامی رژیم صهیونیستی، به‌ویژه در سال‌های اخیر، آسیب‌های جدی به زیرساخت‌های حیاتی این منطقه وارد کرده است. این وضعیت نه‌تنها انسانی است، بلکه یک بحران انسانی عمیق را به وجود آورده که نیازمند توجه فوری است.

 تحلیلگر مسائل بین‌الملل همچنین با اشاره به تأثیرات این جنایت‌ها بر روابط بین‌المللی و منطقه‌ای خاطرنشان کرد: این اقدامات می‌توانند به تحولات جدیدی در سیاست‌های خارجی کشورها منجر شوند؛ کشورهای عربی و اسلامی باید به طور هماهنگ اقدام کنند و حمایت‌های لازم را از مردم فلسطین و لبنان به عمل آورند.

نیاصادق همچنین به آثار اجتماعی و اقتصادی این جنایت‌ها پرداخته و یادآور شد: در غزه، بیکاری و فقر به شدت افزایش یافته و شرایط زندگی برای مردم غیر قابل تحمل شده است. این وضعیت می‌تواند باعث شده تا شاهد فاجعه انسانی باشیم.

وی بیان داشت: پایان‌دادن به این وضعیت نیازمند اراده سیاسی قوی از سوی جامعه جهانی است؛ فشار بیشتری باید به رژیم صهیونیستی وارد شود تا به نقض حقوق بشر پایان دهد.

نیاصادق تصریح کرد: اگر جامعه جهانی و کشورهای منطقه به طور جدی به مسئله فلسطین و لبنان توجه کنند و به دنبال راه‌حل‌های پایدار باشند، می‌توان به بهبود وضعیت امیدوار بود؛ این امید باید با عمل همراه باشد، زیرا تغییر در رویکردها و سیاست‌های کنونی ضروری است.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد