سرویس: سیاسی
کد خبر: 67420
|
00:18 - 1403/07/10
نسخه چاپی

کارشناس مسائل بین‌المللی:

رژیم صهیونیستی هر روز بیشتر به نابودی نزدیک می‌شود

رژیم صهیونیستی هر روز بیشتر به نابودی نزدیک می‌شود
کارشناس مسائل بین‌المللی گفت: رژیم صهیونیستی تنها راه نجات خود را در برابر این شکست‌ها و تحقیرها را ترور مخالفان و منتقدان می‌داند؛ اما هر روز بیشتر به نابودی نزدیک می‌شود.

سمانه طهماسبی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار» اظهار داشت: با توجه به سالگرد جنگ رژیم صهیونیستی با مردم غزه و عدم موفقیت این رژیم در به دست آوردن پیروزی‌های دست به ترور های هدفمند و دور از انسانیت می‌زند .

این کارشناس مسائل بین‌الملل با اشاره به اینکه. رژیم صهیونیستی سابقه‌ای طولانی در ترور مخالفان و منتقدان خود دارد و همواره از این ابزار برای حفظ بقای خود و جبران شکست در میدان جنگ استفاده می‌کند، افزود: صهیونیست‌ها که پس از یک سال جنگ در نوار غزه و صرف هزینه‌های گزاف سیاسی و نظامی هنوز نتوانسته‌اند تا اهداف تعیین شده در این درگیری را محقق کنند، با حمله‌ای به منزل مسکونی در اقدام به شهادت رساندن مردم و کودکان و گروه‌های مقاومت نموده‌اند.

وی افزود: پس از عملیات طوفان الاقصی و شکست ارتش رژیم صهیونیستی در میدان نبرد و عقب‌نشینی از شمال غزه، فشار افکار عمومی در سرزمین‌های اشغالی بر کابینه نتانیاهو افزایش یافته و این نشان از گرفتار شدن رژیم صهیونیستی در باتلاق غزه است.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی به خاطر عملیات هفتم اکتبر و تبعات پس از آن شرمنده و تحقیر شده‌اند، افزود: این رژیم تنها راه نجات خود را در برابر این شکست‌ها و تحقیرها را ترور مخالفان و منتقدان می‌داند که همواره بدنه اطلاعاتی - امنیتی رژیم صهیونیستی علاقه خاصی به این سیاست کثیف داشته است.

وی افزود: یکی دیگر از دلایل فعال شدن کمپین ترور بازگرداندن باور ساکنان سرزمین‌های اشغالی به توانایی این سرویس‌هاست که در پی عملیات طوفان الاقصی به شدت خدشه‌دار شده است.

طهماسبی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی با ادامه ترورها در کشورهای سوریه و لبنان، عاجزانه تلاش می‌کند تا ایران و محور مقاومت را به جنگ منطقه‌ای بکشاند تا بتواند از مخمصه خود در جنگ غزه فرار کند، جایی که بدون اینکه به هیچ یک از اهداف اعلام شده خود دست یابد، متحمل خسارات هنگفتی می‌شود

وی در پایان گفت: هر چند که رژیم صهیونیستی برای دستاوردسازی و فرار از شکست در میدان هم که شده، همچنان ترور را به عنوان بخشی از توان اطلاعاتی خود به رخ می‌کشد. اما امروز مردان متخصص مقاومت کم نیستند و آن چیزی که جبهه مقاومت را در مبارزه مستحکم کرده و می‌کند اندیشه مقاومت اسلامی و آرمان انقلابی است.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد