سرویس: اجتماعی
کد خبر: 67446
|
10:28 - 1403/07/10
نسخه چاپی

رئیس اداره هواشناسی ایلام:

باد شدید، ایلام را فرامی‌گیرد

باد شدید، ایلام را فرامی‌گیرد
رئیس اداره هواشناسی ایلام گفت: وزش باد شدید و ناپایداری‌های موقتی از امروز آغاز و تا پایان روز چهارشنبه ۱۱ مهرماه برای مناطق مختلف ایلام پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»،  مجتبی میهن‌پرست صبح امروز در جمع اصحاب رسانه ایلام، اظهار کرد: بر اساس گزارش‌ها و مدل‌های هواشناسی، برای مناطق مختلف ایلام طی امروزوفردا، وزش باد شدید موقتی، رگبار و رعدوبرق نقطه‌ای پیش‌بینی می‌شود.

رئیس اداره هواشناسی ایلام با بیان اینکه شدت وزش باد به‌گونه‌ای پیش‌بینی می‌شود که احتمال آسیب به سازه‌ها و تأسیسات سبک و موقتی وجود دارد، افزود: آسیب به مزارع برنج به علت وزش باد، احتمال اصابت صاعقه، احتمال آب‌گرفتگی موقتی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها در نقاط مستعد بارشی از مخاطرات این سامانه خواهد بود.

وی با تأکید بر خودداری افراد از تردد در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، ابراز کرد: تحکیم انواع سازه‌های سبک، احتیاط در فعالیت‌های کوهنوردی و آمادگی در برابر بارش‌های ناگهانی توصیه می‌شود.

میهن‌پرست با اشاره به روند کاهشی دما با شیب ملایم، خاطرنشان کرد: تصاویر ماهواره‌ای از پوشش ابر و نیمه‌ابری آسمان استان‌های کرمانشاه، ایلام، لرستان و خوزستان حکایت دارد.

 

انتهای خبر/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد