سرویس: استان ایلام
کد خبر: 67349
|
11:41 - 1403/07/05
نسخه چاپی

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح:

تکریم شهدا با آداب و رسوم محلی در مهران

تکریم شهدا با آداب و رسوم محلی در مهران
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مردم شریف مهران به عنوان نمایندگان ملت ایران به استقبال فرزندان خود خواهند آمد و با رعایت آداب و رسوم محلی، به تکریم این شهدای بزرگوار پرداخته‌اند.

سردار سید محمد باقرزاده در گفتگو باخبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»،  در مراسم استقبال از پیکرهای مطهر شهدا در مرز بین‌المللی مهران گفت:  پس از زیارت‌های پربرکتی که از این مرز محقق شد و عزیمت مردم به کربلا، امروز پیکرهای مطهر ۳۵ شهید دوران دفاع مقدس که عمدتاً در مناطق عملیاتی مهران و زرباطیه و همچنین در محدوده والفجر ۳ و تک‌های دشمن در سال‌های ۶۵ و ۶۷ شناسایی و کاوش شده‌اند، مورد استقبال قرار می‌گیرند. 

وی افزود: مردم شریف مهران به عنوان نمایندگان ملت ایران به استقبال فرزندان خود خواهند آمد و با رعایت آداب و رسوم محلی، به تکریم این شهدای بزرگوار پرداخته و ان‌شاءالله پس از انتقال شهدا به مهران، پیکرهای مطهر به تهران منتقل خواهند شد.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: همچنین، در دیگر مرزها نیز شاهد ورود شهدا خواهیم بود. امروز پنجم مهرماه، انتقال شهدا در مهران انجام می‌شود و روز هفتم مهرماه نیز در مرز شلمچه به استقبال ۹۸ شهید خواهیم رفت.


 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد