سرویس: سیاسی
کد خبر: 67354
|
16:29 - 1403/07/05
نسخه چاپی

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی:

مسئولان وصله ناجور نباشند

مسئولان وصله ناجور نباشند
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: وصله ناجور به دروغ گفتن و عدم هم‌خوانی حرف و عمل مربوط می‌شود؛ بنابراین مسئولان نباید وصله ناجور باشند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، سارا فلاحی، نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی، عصر امروز در مراسم غبارروبی مزار شهدای گمنام در گلزار شهدای امام‌زاده علی صالح (ع) بر نقش جبهه مقاومت در تاریخ اسلام تأکید کرده و گفت: یادآوری شهیدان از صدر اسلام تا امروز باید همواره در ذهن‌ها باقی بماند و جبهه مقاومت در یکی از مهم‌ترین برهه‌های تاریخی خود قرار دارد. 

فلاحی همچنین به مفهوم «وصله ناجور» اشاره کرد و گفت: این مفهوم به دروغ گفتن و عدم هم‌خوانی حرف و عمل مربوط می‌شود؛ بنابراین مسئولان نباید وصله ناجور باشند.
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت مراقبت از این موضوع تأکید کرد و گفت: مسئولان باید در کلام از خداوند و ولایت صحبت کنند، اما در عمل به نفوذ و خیانت دچار نشوند.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی و فشارهایی که مردم تحمل می‌کنند، گفت: با وجود این چالش‌ها، باید به حمایت از مردم غزه و لبنان ادامه دهیم؛ وقتی با صحنه‌های دردناک مجروحان مواجه می‌شویم، وجدان بشری به درد می‌آید و باید شرایطی را فراهم کنیم تا این عزیزان صدای ما را بشنوند.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی با امیدواری برای آینده تأکید کرد و گفت: باید ارزش‌های انقلاب را فراتر از مرزها صادر کنیم و حافظان واقعی منافع مردم و خون پاک شهیدان باشیم.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد