سرویس: سیاسی
کد خبر: 65954
|
08:42 - 1403/04/08
نسخه چاپی

استاندار ایلام:

حضور پرشور نوعی قدردانی از شهدا است

حضور پرشور نوعی قدردانی از شهدا است
استاندار ایلام گفت: شهدا مولد قدرت هستند و این حضور پرشور به‌نوعی قدردانی از شهدا است و برای این امر خطیر تعجیل لازم است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام، صبح امروز ۸ تیرماه ۱۴۰۳ با حضور در مدرسه توحید شهر ایلام، گفت: استان ایلام همواره جزو استان‌های برتر در بحث مشارکت است و در انتخابات ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ با حضور پرشور مردم، ایلام رتبه چهارم با ۵۳.۲۴ درصد در بحث مشارکت را کسب کرد. وی افزود: مردم ایلام، مردمی فهیم و دارای بلوغ سیاسی بالا هستند که در بزنگاه‌های مختلف وظایف خود را به‌خوبی ایفا کردند و در این انتخابات نیز نقش‌آفرین خواهند بود.

استاندار ایلام، ادامه داد: انتخابات امروز در مقیاس بین‌المللی با سایر انتخابات، حساسیت آن بسیار زیاد است و مشارکت در آن بسیار مهم است. بهرام‌نیا خاطرنشان کرد: انتخابات تعیین سرنوشت به دست مردم است که برای آینده خود تصمیم‌گیری می‌کنند. مردم ایلام دلداده به‌نظام و ولایت هستند و برای اعتلای ایران اسلامی گام برمی‌دارند.

وی تصریح کرد: حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی، لبیک به ولایت و تولید قدرت نرم نظام است.

نماینده عالی دولت در ایلام عنوان کرد: شهدا مولد قدرت هستند و این حضور پرشور به‌نوعی قدردانی از شهدا است و برای این امر خطیر تعجیل لازم است.

انتهای خبر/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب