سرویس: جهاد و مقاومت
کد خبر: 65982
|
00:03 - 1403/04/10
نسخه چاپی

پیشکسوت دفاع مقدس:

آزادسازی مهران وحدت مردم در مقابل تهاجم دشمن بود

آزادسازی مهران وحدت مردم در مقابل تهاجم دشمن بود
پیشکسوت دفاع مقدس گفت: آزادسازی مهران، نمونه‌ای برجسته از وحدت و همبستگی ملت ایران در مقابل تهاجمات دشمنان بود

 مجید مرادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ایلام بیدار در آستانه سالروز عملیات کربلای یک اظهار کرد: در مبارزات دفاع مقدس، آزادسازی شهر مهران از اشغالگران عراقی نمادی از ایثار، شجاعت و پیروزی مردم ایران بود. این عملیات حیاتی، ارزشمند و استوار برای دفاع از ارزش‌های ملی و انقلابی ایران به شمار می‌رود.

 این پیشکسوت دفاع مقدس افزود: آغاز این عملیات، با شور و نشاط مردم مهران و نیروهای نظامی، موجب شکوفایی اراده ملت برای آزادی و استقلال شد.

 وی ادامه داد: در آغازین روزهای نبرد، مهران تحت‌فشار نیروهای اشغالگر عراقی قرار داشت. اما با استقامت، ایمان و ایثار بی‌دریغ مردم و نیروهای نظامی ایران، عملیات آزادسازی آغاز شد. نبردهای خشن و شجاعانه، منجر به پیروزی مردم مهران و آزادسازی این شهر از دست اشغالگران شد.

 مرادی با بیان اینکه آزادسازی مهران، نمونه‌ای برجسته از وحدت و همبستگی ملت ایران در مقابل تهاجمات دشمنان بود تصریح کرد: این پیروزی، باشکوه و اقتدار، نشان از اراده و ایمان مردم این سرزمین بود و ایران، به‌ویژه در دوران دفاع مقدس، باقدرت و ارادهٔ مردم خود، نشان داد که در برابر هرگونه تهدیدی، از جمله تهاجمات خارجی، به وحدت و ایمان به ارزش‌های ملی و انقلابی، قادر به پایداری و پیروزی است و آزادسازی شهر مهران، باهمت و شجاعت نیروهای نظامی و حمایت مردم، نشان از این اراده قدرتمند بود.

 وی خاطرنشان ساخت: مهران، با زیرکی و تصمیم‌گیری، از دست اشغالگران عراقی آزاد شد و این پیروزی نه‌تنها نشان از ایثار و شجاعت مردم این شهر بود، بلکه به‌عنوان یک نمونه برجسته از همبستگی و وحدت ملی برای دفاع از خاک و مرزهای ایران، در تاریخ این کشور ثبت شد.

 این پیشکسوت دفاع مقدس در پایان تأکید کرد: این عملیات، یادآور شجاعت و اراده مردم ایران برای حفظ استقلال و ارزش‌های انقلابی است.

انتهای پیام/ع

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب