سرویس: دین و مذهب
کد خبر: 65911
|
00:04 - 1403/04/05
نسخه چاپی

یادداشت؛

غدیر، جشن برادری و مهربانی

غدیر، جشن برادری و مهربانی
غدیر، جشن برادری، وحدت و مهربانی است؛ روزی که دعوت می‌کند تا از تفرقه‌ها فراتر رویم و دست در دست هم به سمت آینده‌ای روشن‌تر گام برداریم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ایلام بیدار ، «محمد بیگی» در یادداشتی نوشت: 

در آن روز، زمان گویی نفسی عمیق کشید و آسمان زمین را به شاهد گرفت؛ روزی که خورشید با تمام عظمتش بر دشت غدیر خم تابید و برکتی ازلی بر زمین‌وزمان نشست. عید غدیر، جشنی نیست که تنها در گوشه‌ای از تقویم به خود اختصاص دهد؛ بلکه حکایتی است از عهدی ابدی، نقطه عطفی در تاریخ که مسیر روشنی پیش روی بشریت قرار داد.
 غدیر، یادآور روزی است که دست حق، علی (ع) را به‌عنوان وصی و جانشین پیامبر (ص) در میان جمعیتی شادمان بلند کرد. آن روز، همه چیز در هوا معطر به مهر و ولایت بود و باد، پیام عشق و وفاداری را به گوش جهان رساند.
 عید غدیر، فرصتی است برای بازتاب دادن به آن دعوت ازلی، به‌یادآوردن اهمیت پیوند دل‌ها با ولایت و امامت. این روز، یادآور این حقیقت است که راهنمایی‌های الهی همواره روشنگر مسیر بشریت بوده‌اند و هستند. 
 غدیر، جشن برادری، وحدت و مهربانی است؛ روزی که دعوت می‌کند تا از تفرقه‌ها فراتر رویم و دست در دست هم به سمت آینده‌ای روشن‌تر گام برداریم. این عید، به ما یادآوری می‌کند که در هر لحظه از زندگی، با انتخاب‌ها و عملکرد خود، می‌توانیم نوری برای دیگران باشیم و جهانی سرشار از عدالت و محبت بسازیم.
 بیایید در این عید غدیر، دوباره به عهد خود با اصول و ارزش‌های والای انسانی وفادار بمانیم و با الهام از زندگی و رهنمودهای امام علی (ع)، برای ساختن جامعه‌ای بهتر، متحدتر و دلسوزتر تلاش کنیم. این روز، فرصتی است برای بزرگداشت همه آنچه که می‌تواند ما را به انسان‌هایی بهتر تبدیل کند، و زندگی‌هایمان را به سمتی هدایت کند که نور ولایت، در تاریک‌ترین شب‌ها هم راهنمای ما باشد.
 عید غدیر خم مبارک باد، عیدی که تجدید عهدی است با وصایت و رهبری الهی، با ایمانی راسخ‌تر و دل‌هایی که همواره در جستجوی نور و راهنمایی هستند.

انتهای پیام/ع

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب