سرویس: اقتصادی
کد خبر: 65902
|
08:38 - 1403/04/04
نسخه چاپی

مدیرکل امداد امام خمینی (ره) ایلام خبر داد:

ایجاد اشتغال برای ۵ هزار و ۲۰۰ مددجو در ایلام

ایجاد اشتغال برای ۵ هزار و ۲۰۰ مددجو در ایلام
مدیرکل امداد امام خمینی (ره) ایلام سال گذشته برای بیش از ۵ هزار و ۲۰۰ مددجو شغل ایجاد کردیم و ۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات ارزان‌قیمت به این خانواده‌ها پرداخت کردیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، ناصر مرادی پویانی صبح امروز در دیدار با معاون امور برنامه‌ریزی استانداری ایلام بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) ایلام سال گذشته در زمینه ساخت مسکن برای محرومین خصوصاً مناطق روستایی با ساخت بیش از ۴۰۰ واحد مسکونی توانست رتبه نخست کشور را به دست آورد.

 مدیرکل امداد امام خمینی (ره) ایلام تصریح کرد: هم اکنون در روستاهای ایلام مددجوی فاقد مسکن دونفره به بالا وجود نداشته مگر اینکه فاقد زمین باشند.

وی ادامه داد: همچنین این دستگاه در سال گذشته با پرداخت حدود ۲۰ میلیارد تومان ودیعه مسکن به مددجویان مستأجر ایلام توانست رتبهٔ نخست کشور را کسب کند و امسال نیز اعتباری بیش از سال گذشته در این زمینه در نظر گرفته شده است.

 مرادی پویانی با اشاره به برنامه‌های این نهاد در زمینه اشتغال افزود: سال گذشته برای بیش از ۵ هزار و ۲۰۰ مددجو شغل ایجاد کردیم و ۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات ارزان‌قیمت به این خانواده‌ها پرداخت کردیم.

 

انتهای خبر/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب