سرویس: اجتماعی
کد خبر: 65691
|
18:50 - 1403/03/18
نسخه چاپی

مدیرکل استاندارد استان خبر داد؛

تشدید نظارت بر شهربازی های ایلام

تشدید نظارت بر شهربازی های ایلام
مدیرکل استاندارد استان گفت: تجهیزات شهربازی ها در کشور مشمول استانداردهای اجباری بوده لذا نظارت بر آنها تشدید می‌شود.

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ایلام بیدار ؛ یادگار محمدی در گفتگو با اصحاب رسانه اظهار کرد: با آغاز فصل تابستان علاوه بر همشهریان، مسافران بسیاری نیز میهمان این استان می شوند و یکی از مکان های تفریحی ای که خانواده ها بستگان خود را به آنجا دعوت می کنند همین شهربازی ها است و بنابراین شمار بیشتری از افراد از وسایل بازی استفاده خواهند کرد.

مدیرکل استاندارد ایلام گفت: خانواده هایی که با هدف تفریح و شادی خود را به شهربازی ها می رسانند انتظار دارند متولیان امر نظارت کاملی بر امنیت وسایل بازی داشته باشند تا ساعات خوشی را در کنار عزیزانشان سپری کنند و اخبار ناگواری که به علت غیراستاندارد بودن وسایل بازی شهربازی ها شنیده ایم کم نبوده و همین امر نه تنها لزوم که ضرورت توجه بیشتر بر امنیت این وسایل را مورد تاکید قرار می دهد. 

وی با اشاره به اینکه تجهیزات شهربازی ها در کشور مشمول استانداردهای اجباری هستند گفت: اداره کل استاندارد ایلام در برنامه ریزی های خود برای استانداردسازی تجهیزات در این استان گام موثری برداشته و در جایی که منافع مردم در خطر باشد به جدیت با متخلفان برخورد و آنان را به مراجع قضایی معرفی می کند.

ین مقام مسئول افزود: تجهیزات بازی منصوب در مراکز تفریحی و شهربازی‌ها در بازرسی‌های سالیانه و همچنین بازرسی‌های مراقبتی به صورت فصلی توسط شرکت‌های بازرسی دارای گواهی تائید صلاحیت، مورد بازرسی دقیق قرار می‌گیرند.

مدیرکل استاندارد ایلام به شهروندان توصیه کرد: قبل از استفاده از تجهیزات بازی از استاندارد و ایمن بودن آنها اطمینان حاصل نمایند و در صورت عدم نصب گواهینامه استاندارد تجهیز بازی در کنار آن، از اپراتور دستگاه تقاضای ارائه تائیدیه استاندارد نمایند.
محمدی در پایان تاکید کرد: برای تمامی تجهیزات استاندارد، گواهینامه تاییدیه استاندارد صادر می‌شود که باید در کنار دستگاه و در معرض دید شهروندان نصب شود.
 

انتهای پیام/ع

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب