سرویس: اجتماعی
کد خبر: 65690
|
17:25 - 1403/03/18
نسخه چاپی

فرمانده انتظامی استان ایلام:

سارقان مامورنما در دهلران دستگیر شد

سارقان مامورنما در دهلران دستگیر شد
فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: دو‌ نفر که با جعل عنوان مأمور انتظامی در دهلران اقدام به سرقت نموده بودند دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ایلام بیدار ، سردار «جمال سلماني» در گفتگو با اصحاب رسانه اظهار داشت: احدی از شهروندان دهلرانی با مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ تماس و مدعی شد ۲ نفر ملبس به لباس ماموران انتظامی با یکدستگاه خودروی بدون پلاک به درب منزل اش مراجعه و با معرفی خود بعنوان ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اقدام به بازرسی از منزل نامبرده نموده و سپس مقداری طلا و جواهرات متعلق به همسراش را به بهانه کالای خارجی ضبط می کنند.
فرمانده انتظامی استان ایلام افزود: بلافاصه تیمی از کارگاهان پلیس آگاهی شهرستان دهلران، تحقیقات پلیسی خود را در این زمینه  آغاز کردند.
وی بیان داشت:: ماموران پليس آگاهی در همان دقایق ابتدایی، هویت هر دو نفر سارق مامورنما را شناسایی و پس از هماهنگي با مقام قضائي طی یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی مشترک از سوی کاراگاهان پلیس آگاهی شهرستان های دهلران،ایلام،مهران و ملکشاهی، متهمان دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه شان البسه نظامی مورد استفاده به همراه اموال مسروقه کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: متهمان پس از دلالت به پلیس آگاهی و مواجهه با مستندات پرونده به بزه ارتکابی اعتراف و پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شدند.
 

انتهای پیام/ع

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب