سرویس: اجتماعی
کد خبر: 65645
|
12:44 - 1403/03/14
نسخه چاپی

بیماران قلبی ایلام در محاصره هزینه‌های سرسام‌آور

بیماران قلبی ایلام در محاصره هزینه‌های سرسام‌آور
هرینه‌های بالای بیماران قلبی این قشر را با مشکل مواجه کرده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ایلام بیدار ، صدای ایلام نوشت:: در حالی که بیمارستان زاگرس ایلام تا چندی پیش، متخصص قلب داشت، اما اکنون این بخش با کمبود پزشک متخصص مواجه شده و این موضوع رنج و مشکلات زیادی را برای بیماران قلبی این استان به وجود آورده است.
یکی از بیماران قلبی ایلام با گلایه از وضعیت موجود به خبرنگار ما گفت: متخصص قلب در بیمارستان زاگرس وجود ندارد و من مجبور شدم برای ویزیت و تجویز دارو به دکتر عمومی مراجعه کنم. اما در داروخانه به من گفتند که داروهای تجویز شده توسط دکتر عمومی به صورت آزاد حساب می‌شود و قیمت هر بسته داروی فلاویکس ٣٠٠ هزار تومان است.
وی ادامه داد: با دفترچه بیمه به پزشک متخصص قلب دیگری مراجعه کردم، اما هزینه اکو و ویزیت ایشان یک میلیون تومان شد. این در حالی است که قبلاً در بیمارستان زاگرس این خدمات به صورت رایگان ارائه می‌شد. علاوه بر این، هزینه داروها نیز بسیار بالا است و من به عنوان یک بیمار قلبی توانایی پرداخت این هزینه‌ها را ندارم."
این بیمار در ادامه با بیان اینکه جای سایر متخصصین نیز در این بیمارستان خالی شده است، از مسئولان مربوطه خواست تا نسبت به حل این مشکل و رفع کمبود متخصص در بیمارستان زاگرس اقدام عاجل کنند.
بی‌توجهی به کمبود متخصص قلب در بیمارستان زاگرس ایلام نه تنها سلامت و جان بیماران قلبی این استان را به خطر انداخته، بلکه بار سنگینی از هزینه‌های درمان را بر دوش این افراد و خانواده‌هایشان گذاشته است.
امیدواریم مسئولان استان با شنیدن صدای بیماران قلبی، اقدامات لازم را برای رفع این مشکل و تامین نیازهای درمانی این قشر از جامعه انجام دهند.

انتهای پیام/ع

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب