سرویس: اجتماعی
کد خبر: 65636
|
15:13 - 1403/03/13
نسخه چاپی

فرمانده انتظامی استان ایلام:

پليس با اراذل و اوباش قاطع برخورد می‌کند 

پليس با اراذل و اوباش قاطع برخورد می‌کند 
فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: برخورد قاطعانه و قانونی با اراذل و اوباش و دارندگان سلاح غير مجاز از اولويت‌های پليس است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ایلام بیدار ، «جمال سلمانی» در قرارگاه مقابله با اراذل و اوباش و در جمع مسئولان انتظامی استان، اظهار داشت: اجرای طرح های مبارزه با اراذل و اوباش بايد به صورت يک اصل و مطالبه به حق شهروندان در سرلوحه کاری پليس استان قرار گيرد.
فرمانده انتظامی ایلام افزود: برخورد قاطع و قانونی با اراذل و اوباش و مخلان آسايش و آرامش مردم، از مطالبات به حق آحاد مردم است و پليس با اجرای اين طرح به دنبال ايجاد امنيت و آسايش در جامعه است.
وی با اشاره به عزم جدی پليس در مقابله با اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنيت عمومی، خاطرنشان ساخت: امروز به برکت تلاش، ايثار و از خود گذشتگی پليس شاهد افزايش احساس امنيت و کاهش انواع جرايم و آسيب های اجتماعی در سطح جامعه هستيم.
سردار سلمانی در خاتمه با هشدار به اراذل و اوباشی که در فضای مجازی اقدام به خودنمايی با سلاح می کند، یادآور شد: پليس مصمم است با كسانی كه نظم و آرامش عمومی شهروندان را خدشه دار و باعث ايجاد رعب و وحشت می شوند برابر قانون برخورد کند و در اين مسير از هيچ تلاش و كوششی دريغ نخواهد كرد.

انتهای پیام/ع
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب