سرویس: استان ایلام
کد خبر: 21098
|
00:46 - 1395/03/29
نسخه چاپی

با پیگیری های رسانه ای/

مشکل ایستگاه پمپاژ باغات بانواز سیروان رفع شد

مشکل ایستگاه پمپاژ باغات بانواز سیروان رفع شد
بعد از انتشار خبر افتتاح نمادین ایستگاه پمپاژ بانواز و مشکلات ناشی از آن و بازتاب‌های آن در سطح رسانه‌ها، مشکل این ایستگاه آبرسانی مرتفع شد.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازسیروان نوین، چند روز پیش بود که در خبری اعلام شد افتتاح نمادین یک پروژه نیمه کاره  در سیروان مشکلاتی را برای کشاورزان این شهرستان به وجود آورده است.

پروژه ایستگاه پمپاژ باغات بانواز که هفتاد هکتار از اراضی کشاورزی شهر لومار را تحت پوشش خود قرار می دهد با حدود 70 تا 80 درصد پیشرفت فیزیکی در دهه فجر سال 94 افتتاح شده بود.

نیمه کاره بودن این پروژه و عدم تکمیل آن بعد گذشت چهار ماه از افتتاح طرح، باعث دردسرهای برای کشاورزان سیروانی شده بود.

بعد از انتشار خبر افتتاح نمادین ایستگاه پمپاژ بانواز و مشکلات ناشی از آن توسط سیروان نوین و بازتاب‌های آن در سطح رسانه‌ها، مسئولین دست به کار شدند و مشکل این ایستگاه پمپاژ آبرسانی را رفع کردند.

حاجیعلی پورمحمد، مدیر جهاد کشاورزی سیروان در گفتگو با خبرنگار سیروان نوین در این باره اظهار کرد: مشکل ایستگاه پمپاژ آبرسانی باغات بانواز با تلاش پیمانکار و مهندسین این طرح، عصر امروز(پنجشنبه) رفع و راه اندازی شد.

وی افزود: پروژه به علت مشکلات فنی قادر به راه اندازی نبود که خوشبختانه این مشکلات رفع شدند.

پورمحمد خاطرنشان کرد: باغداران سایت بانواز می توانند از این پس با استفاده از آب این ایستگاه پمپاژ نسبت به آبیاری باغات خود اقدام کنند.

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد