سرویس: سیاسی
کد خبر: 67315
|
00:16 - 1403/07/03
نسخه چاپی

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی:

سفر رئیس‌جمهور فرصتی برای نمایش اقتدار ایران است

سفر رئیس‌جمهور فرصتی برای نمایش اقتدار ایران است
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: سفر رئیس‌جمهور به نیویورک فرصتی مناسب برای نمایش اقتدار و حقانیت مردم ایران است و نمایندگان مجلس به‌ویژه در شرایط کنونی به دنبال ارتقای جایگاه و نمایندگی ملت ایران در عرصه جهانی هستند.

سارا فلاحی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار» گفت: سفر رئیس‌جمهور به نیویورک فرصتی مناسب برای نمایش اقتدار و حقانیت مردم ایران است و نمایندگان مجلس به‌ویژه در شرایط کنونی به دنبال ارتقای جایگاه و نمایندگی ملت ایران در عرصه جهانی هستند.

وی افزود: تأکید بر حقانیت مردم ایران نشان‌دهنده حساسیت بالای نمایندگان نسبت به نحوه دیده‌شدن کشور در سطح بین‌المللی است.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت تلاش رئیس‌جمهور برای رفع تحریم‌ها و گسترش روابط با کشورهای مختلف گفت: نمایندگان مجلس از مشکلات اقتصادی و ضرورت برقراری ارتباطات جدید برای بهبود وضعیت اقتصادی و سیاسی کشور آگاه بوده و به دنبال حل مشکلات مردم هستند؛ باید توجه داشت که این رویکرد به‌ویژه در شرایطی که کشور با مشکلات اقتصادی مواجه است، ضروری به نظر می‌رسد.

فلاحی بیان داشت: جمهوری اسلامی به اصول خود در حمایت از گروه‌های مقاومت در منطقه پایبند است و این رویکرد می‌تواند به‌عنوان یک عامل وحدت ملی و تقویت هویت ایرانی - اسلامی تلقی شود.

این مسئول در ادامه به مسائل داخلی نیز پرداخت و خواستار توجه به حل مشکل اتباع غیرمجاز خارجی در ایران شده و خاطرنشان کرد: حضور اتباع غیرمجاز خارجی به مسائل اجتماعی و امنیتی کشور و بر زندگی روزمره مردم تأثیرگذار است و لازم است تا به صورت جدی به این مسئله توجه شود.

وی تصریح کرد: رویکرد جامع نمایندگان مجلس به مسائل کشور هم‌افزایی بین سیاست‌های داخلی و خارجی برای ارتقای وضعیت ایران در سطح جهانی و داخلی است.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب