سرویس: اقتصادی
کد خبر: 67321
|
10:08 - 1403/07/03
نسخه چاپی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام خبر داد:

پیشرفت ۷۰ درصدی روکش آسفالت محور مهران - ملکشاهی

پیشرفت ۷۰ درصدی روکش آسفالت محور مهران - ملکشاهی
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام گفت: عملیات اجرایی بهسازی و اجرای روکش آسفالت محور مهران به ملکشاهی به طول ۱۵ کیلومتر با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی در مراحل پایانی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام، سید زاهدین چشمه‌خاوردر خصوص روکش آسفالت محور مهران - ملکشاهی اظهار کرد: به منظور ارتقا ایمنی، احیاء و مرمت این محور، در فاز اول بهسازی اساسی شامل برداشت لایه‌های سست و با خرابی بالا در بیش از ۲۰۰ مقطع و جایگزینی مصالح مرغوب شامل حمل، پخش، تراکم، قیرپاشی و لکه‌گیری با بیش از ۷۰۰ تن آسفالت گرم توسط اداره راهداری و حمل و نقل شهرستان مرزی مهران انجام شده است.

 وی افزود: در راستای اجرای شیوه‌نامه ارتقاء ایمنی و ابلاغی از سوی سازمان راهداری کشور روکش آسفالت این مسیر، حد فاصل بعد از منطقه "بان‌رحمان" تا قبل از گنبد پیرمحمد به طول ۱۵ کیلومتر آغاز و تاکنون بیش از ۱۰ کیلومتر از مسیر آسفالت شده است.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام یادآور شد: پیش‌بینی می‌شود تا نیمه دوم مهرماه جاری این پروژه تکمیل به بهره‌برداری برسد.

 چشمه خاور بیان کرد: در مجموع برای اجرای پروژه از محل قرارداد روکش راه‌های منتهی به مهران و مسیرهای اربعین که با اعتبار ۷۰۰ میلیارد ریال قرارداد منعقد شده، بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال برای روکش این مسیر مذکور هزینه می‌شود.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب