سرویس: سیاسی
کد خبر: 67316
|
11:39 - 1403/07/02
نسخه چاپی

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام:

حضور مردم در صحنه عامل توسعه کشور است

حضور مردم در صحنه عامل توسعه کشور است
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام با بیان اینکه وحدت، ولایت‌مداری و حضور مردم در صحنه عامل توسعه کشور است، گفت: استقلال کشور، هویت ملی، قدرت نظام اسلامی در منطقه و بین‌المللی نشئت‌گرفته از خون پاک شهیدان است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، سردار سید صادق حسینی ظهر امروز در یادواره شهدای غریب در اسارت و جاویدالاثر استان در شهرستان چرداول، اظهار کرد: شهدای غریب و در اسارت، شجاعانه و گمنام برای دفاع از خاک کشور و آرمان‌ها و ارزش‌های نظام اسلامی جنگیدند و آسمانی و برای همیشه تاریخ جاودانه شدند.

 وی با بیان اینکه شهدا درس زندگی، شیوه عمل و روش دفاع از کشور و انقلاب اسلامی را به ما یاد دادند، افزود: شهدای در اسارت، آگاهانه و با اندیشه و اعتقاد به خدا، راه خود را انتخاب کردند و با همین اندیشه و نگاه اعتقادی در دوران اسارت هم مقاومت کرده، برای همه راه، روش و مسلک ارائه کردند.

 فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام با اشاره به اینکه استقلال کشور، هویت ملی، قدرت نظام اسلامی در منطقه و بین‌المللی نشئت گرفته از خون پاک شهیدان است، ابراز کرد: شهدای غریب ویژگی خاص دارند، این شهدا، رنج‌ها، سختی‌ها و مرارت‌ها را تحمل کردند، اما با روحیه قوی‌تر در مقابل دشمن در اردوگاه‌های بعثی ایستادند، در حالی که از ابتدایی‌ترین نیازهای شخصی نیز محروم بودند، اما تسلیم نشدند، مقاومت کردند و از عقیده، نظام و اسلام دفاع کردند و شهید شدند.

حسینی گفت: در جنگ، انسان‌های بزرگی، تقدیم آرمان‌های نظام و انقلاب شد و انسان‌های بزرگی هم به عرصه مجاهدت معرفی شدند، ما تسلیم نشدیم و استقلال کشور را حفظ کردیم، قوی، قدرتمند و عزیز شدیم و به برکت خون شهیدان، استقامت و از خودگذشتگی آزادگان، سلحشوری رزمندگان و دفاع و پشتیبانی همه‌جانبه ملت و رهبری بی‌بدیل امام راحل، امروز در جهان در قدرتمند هستیم.

 وی بیان کرد: امروز دیگر آن کشور تحت استعمار آمریکا در زمان پهلوی نیستیم و جهان همه به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی چشم دوخته‌اند، ایران اسلامی به کشوری بسیار تأثیرگذار در تعاملات و معادلات جهانی تبدیل شده است، البته برای دشمنان قابل تحمل نیست؛ ولی انقلاب اسلامی همچنان راه خود را قوت ادامه می‌دهد.

 فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام ابراز کرد: امروز جمعیت بسیار کوچک اما ایمانی و قدرتمند، دشمن صهیونیستی را وادار به شکست کرده است، گروهی اندک در غزه و فلسطین با قدرت ایمان بر دشمن پیروز شده است که این برگرفته از فرهنگ دفاع مقدس و مقاومت و ایستادگی ملت ایران اسلامی در برابر دشمنان و استکبار جهانی است.

 حسینی با بیان اینکه به زودی شاهد پیروزی مردم مظلوم غزه و جبهه مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی خواهیم بود، افزود: دشمن صهیونیست هیچ قدرتی به جز کودک‌کشی ندارد، نتوانسته اسرای صهیونیست را آزاد کند و امروز در باتلاقی فر رفته و دست و پا می‌زند و راهی جز تسلیم در برابر خواسته به حق حماس و مردم غزه ندارد و این قدرت اسلام، شهدا و نهضت رسول اکرم و امام حسین (ع) است.

 وی با اشاره به اینکه ما امروز در جنگ ترکیبی بر دشمن غلبه کردیم، گفت: دشمنان تلاش کردند که نخبگان و جوانان ما را نسبت به نظام و انقلاب بی‌انگیزه کنند؛ اما جوانان ما از حریم امامت و حرم دفاع کردند، و زره قوی اعتقاد برتن پوشیدند.

 فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام خاطرنشان کرد: وحدت، انسجام ملی، تبعیت از ولایت و حضور مردم در صحنه عامل پیشرفت و توسعه کشور است و افق روشنی در انتظار ملت ایران اسلامی است.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد