سرویس: سیاسی
کد خبر: 67291
|
14:15 - 1403/07/01
نسخه چاپی

تحلیلگر مسائل بین‌الملل:

بحران عمیق رژیم صهیونیستی آشکار است

بحران عمیق رژیم صهیونیستی آشکار است
استاد دانشگاه و تحلیلگر مسائل بین‌الملل با اشاره به اینکه اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی نشان‌دهنده استیصال و بحران عمیق آنهاست، گفت: حجم و نوع این اقدامات بی‌سابقه بوده و حتی منتقدان جبهه مقاومت نیز به انتقاد و برائت پرداخته‌اند.

قدرت نیاصادق در گفتگو با خبرنگار تحلیلی «ایلام بیدار»، گفت: اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی نشان‌دهنده استیصال و بحران عمیق آنهاست. حجم و نوع این اقدامات بی‌سابقه بوده و حتی منتقدان جبهه مقاومت نیز به انتقاد و برائت پرداخته‌اند. این موضوع به‌وضوح نشان می‌دهد که بحران صهیونیست‌ها چقدر جدی و عمیق است. 
 
 استاد دانشگاه و تحلیلگر مسائل بین‌الملل اظهار کرد: ایران هرگز منفعل نبوده و نخواهد بود. انتقام علنی ایران به قوت خود باقی است و انجام خواهد شد. فعال‌شدن کرانه باختری طی هفته‌های اخیر و شلیک موشک بالستیک از یمن تا عمق تل‌آویو نشان می‌دهد که عمود خیمه مقاومت فعال است نه منفعل. 

 وی افزود: ایران همچنان که در ماجرای ترور شهید زاهدی نشان داد، عبور از خطوط قرمز خود را برنمی‌تابد و پاسخ سنگینی همچون عملیات وعده صادق نشان خواهد داد. 
 
نیا صادق اضافه کرد: این عملیات بار دیگر پوچ بودن این شعار را نشان داد و اینکه انگاره‌های جریان غرب‌گرا درباره منطقه ما چقدر فانتزی و دور از واقعیت‌های میدانی است. خبرنگار: همدلی مردم ایران با مردم لبنان در این شرایط چگونه باید بازتاب داده شود. 

استاد دانشگاه و تحلیلگر مسائل بین‌الملل یادآور شد: همدلی مردم ایران با مردم لبنان باید پررنگ بازتاب داده شود. مواردی مانند ویدئوی اهدای گل تهرانی‌ها در مقابل سفارت لبنان در تهران یا موارد متعدد همدلی با مجروحان این حادثه از سوی دولتمردان ضروری به نظر می‌رسد. 
 
 وی با اشاره به اینکه باید بر نقش انکارناپذیر آمریکا در جنایات رژیم صهیونیستی تأکید و تکرار شود، گفت: آمریکا در همه جنایات ریزودرشت این غده سرطانی دخیل است. بدون اشاره مستقیم به اظهارنظر اخیر پزشکیان در نشست خبری که گفته بود با آمریکایی‌ها برادریم، باید نفرت ملت ایران و ملت‌های منطقه از آمریکا را فریاد زد.

استاد دانشگاه و تحلیلگر مسائل بین‌الملل در پایان بیان کرد: شهادت کودکان و مردم عادی مانند دختربچه ۹ساله در این اقدام تروریستی باید موردتوجه ویژه قرار گیرد و افکار عمومی را به‌شدت تحت‌تأثیر قرار دهد.

 

انتهای خبر/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد