سرویس: استان ایلام
کد خبر: 67294
|
10:42 - 1403/07/01
نسخه چاپی

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی ایلام مطرح کرد:

آغاز پویش کتاب‌هایت را به ما بسپار در ایلام

آغاز پویش کتاب‌هایت را به ما بسپار در ایلام
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام گفت: پویش کتاب‌هایت را به ما بسپار، در قالب دریافت کتاب از سوی مردم، اهدا و توزیع آن از سوی این اداره کل به مخاطبان نیازمند و کم‌برخوردار در ایلام آغاز شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»،  سمیه حیدری صبح امروز در جمع اصحاب رسانه ایلام اظهار کرد: کتاب‌هایی که در قفسه‌های خانه خاک می‌خورند، می‌توانند به گنجینه‌ای ارزشمند برای دیگران تبدیل شوند و اتفاقی تازه در ذهن و اندیشه مخاطب به وجود بیاورند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی ایلام افزود: عموم مردم با اهدای کتاب‌های مازاد به کتابخانه‌های عمومی ایلام، نه‌تنها به ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی کمک می‌کنند، بلکه می‌توانند از عضویت رایگان یک‌ساله کتابخانه نیز بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان و کنکوری‌های مناطق محروم بیش از هر زمان دیگر به کتاب‌های کمک‌درسی و کنکوری نیاز دارند، گفت: کنکوری‌ها که امسال به موفقیت رسیده‌اند، می‌توانند با اهدای کتاب‌هایشان، آجر دیگری بر بنای آینده دانش‌آموزان هم استانی خود بگذارند.

 حیدری ادامه داد: علاقه‌مندان به حضور و مشارکت در این طرح و پویش خداپسندانه می‌توانند برای هماهنگی و انتقال رایگان کتاب‌هایشان با کارشناس منابع اداره کل کتابخانه‌های عمومی و کتابخانه مرکزی ایلام در تعامل و تماس باشند.

 وی اضافه کرد: اجرای این پویش مردمی و اهدای کتاب به کتابخانه‌ها حیات ببخشیم و آینده‌ای روشن‌تر برای نسل‌های آینده بسازیم.

 مدیرکل کتابخانه‌های عمومی ایلام از رشد ۱۹۵ درصدی اعضای کتابخانه‌های عمومی ایلام از ۱۲ هزار نفر به بیش از ۳۷ هزار عضو در سه سال گذشته خبر داد و گفت: منابع کتابخانه‌های عمومی ایلام طی سه سال گذشته از ۵۴۰ هزار به بیش از ۷۲۰ هزار منبع معادل ۳۴ درصد رشد داشته است.



انتهای خبر/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد