سرویس: استان ایلام
کد خبر: 20911
|
07:18 - 1395/03/19
نسخه چاپی

مدیر کل کمیته امداد استان اعلام کرد؛

اطعام 60 هزار مددجوی ایلامی در ماه رمضان

اطعام 60 هزار مددجوی ایلامی در ماه رمضان
مدیر کل کمیته امداد استان از اطعام 60 هزار مددجوی ایلامی در ماه رمضان خبر داد.

به گزارشايلام بيدار، ضیاء رضایی، مدیر کل کمیته امداد ایلام گفت: بخش زیادیاز هزینه اطعام این افراد نیازمند در ماه میهمانی خدا را افراد نیکوکار تقبل کرده اند. 

وی همچنین از اجرای طرح مفتاح الجنه با هدف جلب کمک به نیازمندان در ماه رمضان امسال خبر داد و گفت: در اجرای این طرح از افراد خیر و نیکوکار و مسوولان استان برای بازدید از خانواده های مددجویان به منظور کمک به این افراد دعوت می شود. 
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام اظهار کرد: علاوه بر این در هفته کمک به نیازمندان که از نیمه ماه مبارک رمضان تا 21ماه رمضان نامگذاری شده این نهاد آمادگی کامل برای جمع آوری کمک برای توزیع بین نیازمندان خواهد داشت. 
وی یکی دیگر از برنامه های مهم این نهاد در ماه رمضان امسال همچون گذشته را طرح حامی یابی اعلام کرد و گفت: در این طرح امدادگران این نهاد در طول ماه مبارک بویژه لیالی قدر با استقرار در امامن مقدس شناسنامه ایتام را در معرض دید عموم قرار داده تا آنها را مورد حمایت قرار دهند. 
وی بیان کرد: همچنین این طرح به منظور مشارکت و جلب هرچه بیشتر خیرین در مرز مهران نیز اجرا تا زایران عتبات عالیات نیز در این طرح مشارکت کنند. 
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام افزود: این نهاد همچنین در روز جهانی قدس و عید فطر پایگاه های کمک به نیازمندان و جمع آوری فطریه را در مناطق مختلف استان مستقر خواهد کرد. 

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب