سرویس: استان ایلام
کد خبر: 18909
|
12:17 - 1394/11/23
نسخه چاپی

دبیر ستاد پیشگیری جرائم انتخاباتی در گفتگو با ایلام بیدار:

کارگاه آموزشی اصحاب مطبوعات ایلام برگزار می شود

کارگاه آموزشی اصحاب مطبوعات ایلام برگزار می شود
دبیر ستاد پیشگیری جرائم انتخاباتی استان از برگزاری کارگاه آموزشی ویژه اصحاب مطبوعات ایلام خبر داد.

"جعفر داربخانی"، دبیر ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی استان ایلام در گفتگو با خبرنگار سیاسیایلام بیداراز برگزاری کارگاه آموزشی ویژه اصحاب مطبوعات ایلام خبر داد.

وی گفت: مقرر شده تا با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کارگاه آموزشی برای اصحاب مطبوعات و مدیران سایت ها در هفته آینده برگزار شود.

این مسئول اظهار کرد: این کارگاه با هدف آشنایی بیشتر با مقررات مربوطه برگزار می شود.

 دبیر ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی استان ایلام در ادامه به اقدامات پیشگیرانه انجام شده توسط ستاد اشاره و افزود:در همین راستا جلسات متعددی با رویکرد آموزشی برای مجریان انتخابات، فرمانداران و بخشداران برگزار شد.

داربخانی ادامه داد: : همچنین دوره آموزشی برای قضات رسیدگی کننده به جرائم و تخلفات انتخاباتی برگزار گردید.

وی بیان کرد: همچنین از طریق مراجع ذی صلاح بر فعالیت شبکه های مجازی و محتوا که مورد رد و بدل قرار می گیرد نظارت می گردد و در صورت مشاهده هر گونه محتوا که حاوی توهین، تهدید، افتراء و نشر اکاذیب باشد برخورد قانونی اعمال می شود.

این مسئول  از کلیه کسانی که در فضای مجازی فعالیت می کنند خواست تا در رد و بدل پیامها، تصاویر صوت ها و کلیپ ها دقت نظر داشته باشند چرا که هر گونه تهیه و انتشار و رد و بدل مطالبی که حاوی توهین، تهدید، نشر اکاذیب، افترا و ... باشد پیگرد قانونی برای ارسال کننده و تهیه کننده را در بر دارد. 

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد