سرویس: سیاسی
کد خبر: 67262
|
14:12 - 1403/06/29
نسخه چاپی

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد:

ضرورت اتحاد مسلمانان در برابر رژیم صهیونیستی

ضرورت اتحاد مسلمانان در برابر رژیم صهیونیستی
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: نقش جمهوری اسلامی به عنوان یک قدرت منطقه‌ای در حمایت از حقوق بشر و عدالت اجتماعی انکارناپذیر بوده و ضروری است تا کشورهای مسلمان اختلافات را کنار گذاشته و در برابر دشمن صهیونیستی متحد باشند.

سارا فلاحی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار» گفت: سکوت نهادهای حقوق بشری در قبال جنایات رژیم صهیونیستی غیر قابل قبول است؛ این موضوع نشان‌دهنده ناامیدی از جامعه بین‌الملل و نهادهای مدعی حقوق بشر است.

وی افزود: جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه و فلسطین به مسئله‌ای کلیدی برای جهان اسلام تبدیل شده است. این نکته نشان‌دهنده اهمیت این موضوع در سطح جهانی و در میان مسلمانان است.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدامات رژیم صهیونیستی را بر اساس کنوانسیون‌های بین‌المللی، مصداق بارز جنایات جنگی است که این موضوع نیاز به توجه و واکنش جدی‌تری از سوی جامعه بین‌الملل دارد؛ هرچند سازمان ملل در خواب به سر می‌برد.

فلاحی بیان داشت: کشتار کودکان و زنان بی‌پناه در غزه شاهدی بر وحشی‌گری رژیم صهیونیستی است؛ ادعای مدافعان حقوق بشر و دموکراسی را فقط ادعای پوچ بوده و در شرایط فعلی، این ادعاها به معنای واقعی کلمه در برابر واقعیت‌های موجود ناتوان هستند.

این مسئول با اشاره به نقش جمهوری اسلامی به عنوان پرچم‌دار مقاومت در برابر استکبار جهانی گفت: که حمایت از مردم غزه و فلسطین ادامه خواهد داشت و همه مردم ایران در کنار مردم فلسطین هستند.

فلاحی بر ضرورت هوشیاری و آگاهی از شرایط منطقه تأکید کرده و گفت: درک صحیح از تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی برای اتخاذ تصمیمات مناسب است و می‌تواند ما را در مقابل دشمن آماده سازد.

وی تصریح کرد: وضعیت کنونی فلسطین و کشتار بی‌رحمانه مردم غزه ناشی از ضعف در اتحاد بین مسلمانان و سکوت جامعه جهانی است و لازم است تا در برابر چالش‌های موجود هوشیار بوده و مراقب دشمن نیز باشیم.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نقش جمهوری اسلامی به عنوان یک قدرت منطقه‌ای در حمایت از حقوق بشر و عدالت اجتماعی انکارناپذیر بوده و ضروری است تا کشورهای مسلمان اختلافات را کنار گذاشته و در برابر دشمن صهیونیستی متحد باشند.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد