سرویس: استان ایلام
کد خبر: 67259
|
10:34 - 1403/06/29
نسخه چاپی

یادداشت؛

ترور یک ملت

ترور یک ملت
روزهای گذشته تثبیت بیش از پیش خطر موجودیت کثیفی به نام رژیم صهیونیستی برای تمام بشریت بود و جهان باید این رژیم کودک کش را مهار کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، فرشته سنجیده فعال رسانه‌ای در یادداشتی نوشت: اتفاقات تلخ دیروز در لبنان را باز هم همه دنیا شاهد بود، دنیا باز هم شگردی تازه از ترور و توحش رژیم نامشروع و خونخوار صهیونیستی را به نظاره نشست، مرد و زن و شهروند عادی و رزمنده حزب‌الله و کودکان بی‌گناه و در یک کلام ملت لبنان مورد ترور وحشیانه رژیم صهیونیستی خبیث قرار گرفتند.

خیلی‌ها انگشت و چشم و دست و پای خود را از دست دادند، برخی‌ها به شهادت رسیدند و در این میان سازمان‌های بین‌المللی را شاهدیم که همچنان محتاطانه سخن می‌گویند نکند به رژیم صهیونیستی بر بخورد.

آمریکا و غربی که تمام‌قد پشت این جنایت‌ها ایستاده و حمایت می‌کند و چشم خود را بر روی کودکانی که کور و قطع عضو شده‌اند می‌بندند.

رژیم صهیونیستی در ماه‌های اخیر ضربات سختی از حزب‌الله لبنان خورد که آخرین آن عملیات اربعین بود و به همین خاطر در صدد بود که انتقامش را بگیرد؛ اما نه تنها از حزب‌الله که از مردم کوچه و خیابان که مشغول گشت و گذار در خیابان و بازار و فروشگاه بودند.

سازمان‌های بین‌المللی و برخی کشورهای خائن و ترسوی منطقه دیگر باید به خود بیایند، چرا که این رژیم ثابت کرده نه به قاعده و قانونی پایبند است و نه کسی از قتل و عام وحشیانه‌اش در امان خواهد بود، ارتجاع منطقه که با ترس و محافظه‌کاری فقط دارند نگاه می‌کنند بدانند که اگر در برابر این رژیم نایستند هیچ‌کدام از آنها در امان نخواهند بود.

رژیم صهیونیستی دیروز حاکمیت لبنان و تمامی ملتش را هدف قرار داد و حق شکایت و پاسخ برای این کشور محفوظ است، هر چند شکایت به سازمان‌های بین‌المللی خیلی وقت است که با دخالت آمریکا و غرب و اسرائیل راه به جایی نمی‌برد، اما حالا که رژیم صهیونیستی دست به تروری گسترده زده است بر همه کسانی که انسانیت و آزادمنشی در وجودشان است لازم است که بیش از هر زمانی علیه این رژیم به میدان بیایند، چرا که دیروز بیش از هر زمانی ثابت شد رژیم صهیونیستی فقط یک ماشین کشتار است و بس و جز قتل‌عام بی‌گناهان چیزی دیگری برای ارائه ندارد.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد