سرویس: سیاسی
کد خبر: 67261
|
12:12 - 1403/06/28
نسخه چاپی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام:

سکوت در مقابل صهیونیست قابل‌قبول نیست

سکوت در مقابل صهیونیست قابل‌قبول نیست
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام با بیان اینکه سکوت نهادهای حقوق بشری در قبال جنایات رژیم صهیونیستی به هیچ وجه قابل‌قبول نیست، گفت: باید قاطعانه در مقابل این جنایات ایستاد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، محمد سبحان حسنی در آئین تکریم و معارفه مدیران کل اداره کل اوقاف و امور خیریه ایلام گفت: جنایات رژیم غاصب اسرائیل علیه مردم بی‌گناه غزه و فلسطین به مسئله اول جهان اسلام تبدیل شده است.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام افزود: اقدامات رژیم غاصب و کودکش اسرائیل بر اساس کنوانسیون‌های بین‌المللی، مصداق بارز جنایات جنگی و از نظر اخلاقی و وجدان آگاه همه ملت‌های مسلمان و آزاده دنیا، محکوم است. معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام با بیان اینکه سکوت نهادهای حقوق بشری در قبال جنایات رژیم صهیونیستی به هیچ وجه قابل‌قبول نیست، ادامه داد: باید قاطعانه در مقابل این اقدامات وحشیانه ایستادگی کرد.

حسنی خاطرنشان کرد: چه مستندی واضح‌تر از این که تمامی دنیا با چشم خود شاهد کشتار بی‌رحمانی کودکان زنان بی‌پناه و مظلوم غزه است که از ترس بمباران وحشیانه رژیم صهیونیستی به مدارس، بیابان‌ها و اردوگاه‌ها پناه بردند و با بمب چند صد تنی آمریکا خون هزاران نفر بی‌گناه ریخته می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه ادعای مدافعان حقوق بشر و دموکراسی، پوچ و توخالی است، تصریح کرد: در این برهه از زمان ما شاهد شرایط دردناکی هستیم؛ اما جمهوری اسلامی به‌عنوان پرچم‌دار اصلی مقاومت در برابر استکبار جهانی، حمایت‌های خود را از مردم مظلوم غزه و فلسطین ادامه می‌دهد و این افتخاری برای همه ما است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام با اشاره به جنایات جنگی رژیم کودکش صهیونیستی در لبنان، اظهار داشت: ما باید هوشیار باشیم و بدانیم چه در منطقه می‌گذرد و در چه شرایطی قرار داریم، شرایط بسیار حساسی در منطقه در حال رقم‌خوردن است ما باید آگاهانه بدانیم در کدام صف ایستاده‌ایم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در نظام جمهوری اسلامی ایران، مناصب دولتی به‌عنوان امانت در نظر گرفته می‌شود که روزی تحویل داده خواهد شد، اضافه کرد: هرکار و اقدام موفقی که در دستگاه اجرایی انجام می‌شود، نتیجه تلاش تمام مجموعه آن سازمان است.

حسنی با قدردانی از هیئت‌امنای سازمان اوقاف و امور خیریه در راستای اقدامات ارزشمندی که در این نهاد انجام می‌دهند، بیان داشت: کار این عزیزان بسیار ارزشمند و قابل‌تقدیر است؛ چراکه بدون هیچ‌گونه چشمداشتی جهادی‌وار تلاش می‌کنند. در پایان این آئین از زحمات حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی عزیزی مدیرکل سابق سازمان اوقاف و خیریه ایلام تقدیر و حجت‌الاسلام مجید میرزایی به‌عنوان مدیر جدید این سازمان در ایلام معرفی شد.

 

انتهای خبر/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد