ایلام بیدار12:17 - 1394/11/23
دبیر ستاد پیشگیری جرائم انتخاباتی در گفتگو با ایلام بیدار:

کارگاه آموزشی اصحاب مطبوعات ایلام برگزار می شود

دبیر ستاد پیشگیری جرائم انتخاباتی استان از برگزاری کارگاه آموزشی ویژه اصحاب مطبوعات ایلام خبر داد.

"جعفر داربخانی"، دبیر ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی استان ایلام در گفتگو با خبرنگار سیاسیایلام بیداراز برگزاری کارگاه آموزشی ویژه اصحاب مطبوعات ایلام خبر داد.

وی گفت: مقرر شده تا با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کارگاه آموزشی برای اصحاب مطبوعات و مدیران سایت ها در هفته آینده برگزار شود.

این مسئول اظهار کرد: این کارگاه با هدف آشنایی بیشتر با مقررات مربوطه برگزار می شود.

 دبیر ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی استان ایلام در ادامه به اقدامات پیشگیرانه انجام شده توسط ستاد اشاره و افزود:در همین راستا جلسات متعددی با رویکرد آموزشی برای مجریان انتخابات، فرمانداران و بخشداران برگزار شد.

داربخانی ادامه داد: : همچنین دوره آموزشی برای قضات رسیدگی کننده به جرائم و تخلفات انتخاباتی برگزار گردید.

وی بیان کرد: همچنین از طریق مراجع ذی صلاح بر فعالیت شبکه های مجازی و محتوا که مورد رد و بدل قرار می گیرد نظارت می گردد و در صورت مشاهده هر گونه محتوا که حاوی توهین، تهدید، افتراء و نشر اکاذیب باشد برخورد قانونی اعمال می شود.

این مسئول  از کلیه کسانی که در فضای مجازی فعالیت می کنند خواست تا در رد و بدل پیامها، تصاویر صوت ها و کلیپ ها دقت نظر داشته باشند چرا که هر گونه تهیه و انتشار و رد و بدل مطالبی که حاوی توهین، تهدید، نشر اکاذیب، افترا و ... باشد پیگرد قانونی برای ارسال کننده و تهیه کننده را در بر دارد. 

 

انتهای پیام/س