سرویس: سیاسی
کد خبر: 67264
|
11:54 - 1403/06/29
نسخه چاپی

نماینده مردم ایلام در مجلس خبرگان رهبری:

وحدت مسلمانان کلید مقابله با صهیونیسم است

وحدت مسلمانان کلید مقابله با صهیونیسم است
نماینده مردم ایلام در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز در شرایطی قرار داریم که دشمن از عدم وحدت بین ملت‌های مسلمان استفاده کرده و سال‌ها مردم مظلوم فلسطین را مورد آماج حملات خود قرار داده است به همین دلیل اگر کشورهای مسلمان اتحاد داشته باشند قطعاً می‌توانند بر دشمن صهیونیستی پیروز شوند.

حجت‌الاسلام وعد مرادبیگی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار» گفت: تلاش رژیم صهیونیستی و قدرت‌های استکباری برای نفوذ در جوامع اسلامی و ایجاد نفاق و تفرقه است.

وی افزود: سیاست‌های جهانی و منطقه‌ای رژیم صهیونیستی با هدف تضعیف وحدت در بین ملت‌های مسلمان است؛ به همین دلیل باید مراقب باشیم.

نماینده مردم ایلام در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی و تفکر امام خمینی (ره) مانند صاعقه‌ای بر سر رژیم صهیونیستی بود گفت: انقلاب اسلامی به‌عنوان یک نقطه عطف در تاریخ معاصر جهان اسلام تلقی می‌شود؛ این انقلاب نه تنها به تقویت هویت اسلامی پرداخته، بلکه به‌عنوان یک نماد مقاومت در برابر سلطه‌گری‌های جهانی شناخته شده است.

مرادبیگی بیان داشت: تأکید بر تفکر امام خمینی (ره) به‌عنوان یک نیروی محرکه در مقابله با استکبار، نشان‌دهنده اهمیت اصول و آرمان‌های اسلامی در ایجاد همبستگی و وحدت در میان مسلمانان است. این تفکر متکی به عدالت، آزادی و حقوق بشر است که می‌تواند به‌عنوان یک الگو برای دیگر جوامع اسلامی مورد استفاده قرار گیرد.

وی تصریح کرد: نیاز به وحدت و همبستگی بین کشورهای اسلامی را ضروری بوده و به‌عنوان یک راهکار برای مقابله با تهدیدات خارجی مطرح است؛ همچنین، از طریق تأکید بر موفقیت‌های انقلاب اسلامی، می‌توان به دنبال الهام‌بخشی برای دیگر جوامع اسلامی بود تا در برابر چالش‌ها و تفرقه‌ها ایستادگی کنند.

مرادبیگی گفت: امروز در شرایطی قرار داریم که دشمن از عدم وحدت بین ملت‌های مسلمان استفاده کرده و سال‌ها مردم مظلوم فلسطین را مورد آماج حملات خود قرار داده است به همین دلیل اگر کشورهای مسلمان اتحاد داشته باشند قطعاً می‌توانند بر دشمن صهیونیستی پیروز شوند.

 نماینده مردم ایلام در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: سکوت جامعه جهانی در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی قابل قبول نیست و باید در این خصوص اقدامات جدی صورت گیرد و نسل‌کشی رژیم کودک‌کش متوقف شود.

 

انتهای خبر/ر
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد