سرویس: سیاسی
کد خبر: 67271
|
12:03 - 1403/06/30
نسخه چاپی

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام:

جهان از حقانیت ملت فلسطین حمایت می‌کند

جهان از حقانیت ملت فلسطین حمایت می‌کند
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: امروز افکار ملت‌های جهان حامی فلسطین است و وعده‌های پیروزی امت‌های اسلامی تحقق خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ایلام بیدار ،  سردار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه امروز (۳۰ شهریورماه) با تبریک میلاد باسعادت پیامبر رحمت و مهربانی حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع) و همچنین هفته دفاع مقدس، گفت: پیامبر (ص)، نمونه‌ای کامل از انسانیت و چراغی روشنی‌بخش برای بشریت است که همگان را به سوی عدالت، معرفت و دوری از بت‌پرستی و دعوت به خداپرستی رهنمون می‌سازد.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام ادامه داد: پیامبر با اخلاق نیکو، بشریت را به سمت کمال پیش می‌برد و جامعه را هدایت کرده و به جاهلیت و بت‌پرستی پایان داد. امروز مسلمانان بزرگ‌ترین جوامع دنیا را تشکیل می‌دهند.

حسینی با اشاره به بالندگی اسلام در عصر حاضر اظهار کرد: ملت مظلوم ایران به تنهایی در برابر متجاوزانی که قصد داشتند اسلام را ساقط کنند ایستاد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 وی افزود: دشمنان آمده بودند تا به این قدرت نوظهور پایان دهند، اما مشیت الهی نقشه‌های آنان را باطل کرد و با وجود همه چالش‌ها، ملت ایران پیروز شد.

 

 این مسئول با بیان اینکه حماسه‌آفرینی قله اوج افتخار ملت ایران در دوران دفاع مقدس است، خاطرنشان کرد: رهبری امام، اراده ملت، توکل به خدا، روح اعتقادی و همبستگی فوق‌العاده، بخشی از عناصر پیروزی ما در دفاع مقدس بودند.

 

 فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام اضافه کرد: با رهبری امام و درایت ملت، توطئه‌ها خنثی شده و ایران از قدرت وابسته به قدرت بازدارنده تبدیل شده است. ما اکنون به قدرت ضربه‌زدن به دشمن و استکبار در هر سطحی دست یافته‌ایم و این نتیجه دفاع مقدس است.

 

 حسینی با اشاره به اینکه متجاوزین در دوران دفاع مقدس به کمک استکبار با وعده فتح تهران در باتلاق مرگ و فلاکت فرورفتند، گفت: امروز شاهد تحقق وعده‌های الهی هستیم و پیروزی ما در برابر کفر تحقق یافته و عمق استراتژیک ما به شرق‌های دور گسترش پیدا کرده است.

 

 وی تأکید کرد: امروز اخلاق، ایثار و فداکاری دوران دفاع مقدس برای نسل‌های آینده تبدیل به فرهنگ و الگو شده است. کسانی که در مقابل ما در دوران دفاع مقدس قرار گرفتند، به زباله‌دان تاریخ پیوسته‌اند و ملت ما سرافراز شده است.

 

 فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام افزود: جنگ برای ما برکات زیادی داشت و به خودباوری رسیدیم. فهمیدیم که می‌توانیم به خودمان تکیه کنیم و بخش عظیمی از نیازهای عمده ما در دوران دفاع مقدس به وسیله جوانان تأمین شد.

حسینی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در زمین، دریا، هوا و فضا حرف برای گفتن دارد و در مقابل هرگونه تجاوزی مقتدرانه دفاع می‌کند، خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی مدعی بود که قدرت مطلق و ارتش شکست‌ناپذیری دارد، اما حماس توانست با عبور از لایه‌های امنیتی آن‌ها، آنها را به شکست وادار کند.

 

 وی ادامه داد: نابودی حماس، آزادی اسرا و کوچاندن مردم از راهبردهای رژیم صهیونیستی بود که هر سه راهبرد شکست خورده‌اند و آنها جز جنایت‌کاری انجام نمی‌دهند.

 

 فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: عملیات حماس باعث شد سازمان ملل و شورای امنیت دو بار به حقانیت فلسطین رأی دهند که این پیروزی برای ملت فلسطین است.

 

حسینی در پایان با بیان اینکه امروز افکار ملت‌های جهان حامی فلسطین است، اظهار داشت: وعده‌های پیروزی امت‌های اسلامی تحقق خواهد یافت. حشد شعبی، حماس، حزب‌الله و انصارالله محصول انقلاب اسلامی هستند و عملیات حماس نتیجه دفاع مقدس است که باید آن را ارزشمند بدانیم.

 

انتهای خبر/ر
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد