سرویس: استان ایلام
کد خبر: 17803
|
07:17 - 1394/09/23
نسخه چاپی

مدیر کل کمیته امداد استان خبر داد:

پرداخت بیش از 13 میلیارد صدقه در ایلام

پرداخت بیش از 13 میلیارد صدقه در ایلام
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی «ره» از پرداخت بیش از 13 میلیارد ریال صدقه توسط مردم نیکوکار این استان در 8 ماهه نخست امسال خبر داد.

به گزارشايلام بيدار، ضیاء رضایی، مدیر کل کمیته امداد استان ایلام گفت: این میزان صدقه نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود 10 درصد رشد داشته است.

وی تصریح کرد: صدقات پرداختی مردم این استان در حال حاضر از طریق بیش از 94 هزار و 700 صندوق صدقه جمع آوری می شود که از این تعداد بیشتر از 90 هزار و 600 مورد آن صندوقهای کوچک خانگی هستند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی «ره» استان ایلام ادامه داد: یکی از مهمترین زمینه های مشارکت مردم نیکوکار این استان در زمینه دستگیری از نیازمندان پرداخت صدقه و دیگر وجوهات عام المنفعه بوده که خوشبختانه این مشارکتها هر ساله در حال افزایش است.
رضایی تصریح کرد: وجوهات جمع آوری شده صدقات این استان صرف کمک به نیازمندان این استان در زمینه های خدمات بیمه ای و درمانی، کمک هزینه تحصیلی به دانشجویان و دانش آموزان،کمک هزینه خرید جهیزیه، کمک هزینه مسکن ، کمک به افراد در راه مانده و همچنین ایجاد اشتغال و خدمات دیگر می شود.
وی در ادامه گفت:پرداخت صدقات تنها یکی از زمینه های مشارکت مردم نیکوکار در دستگیری از نیازمندان است و در حال حاضرطرح ها و روش های مختلف دیگری ازطریق این نهاد در راستای کمک به نیازمندان وجود دارد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد