ایلام بیدار07:17 - 1394/09/23
مدیر کل کمیته امداد استان خبر داد:

پرداخت بیش از 13 میلیارد صدقه در ایلام

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی «ره» از پرداخت بیش از 13 میلیارد ریال صدقه توسط مردم نیکوکار این استان در 8 ماهه نخست امسال خبر داد.

به گزارشايلام بيدار، ضیاء رضایی، مدیر کل کمیته امداد استان ایلام گفت: این میزان صدقه نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود 10 درصد رشد داشته است.

وی تصریح کرد: صدقات پرداختی مردم این استان در حال حاضر از طریق بیش از 94 هزار و 700 صندوق صدقه جمع آوری می شود که از این تعداد بیشتر از 90 هزار و 600 مورد آن صندوقهای کوچک خانگی هستند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی «ره» استان ایلام ادامه داد: یکی از مهمترین زمینه های مشارکت مردم نیکوکار این استان در زمینه دستگیری از نیازمندان پرداخت صدقه و دیگر وجوهات عام المنفعه بوده که خوشبختانه این مشارکتها هر ساله در حال افزایش است.
رضایی تصریح کرد: وجوهات جمع آوری شده صدقات این استان صرف کمک به نیازمندان این استان در زمینه های خدمات بیمه ای و درمانی، کمک هزینه تحصیلی به دانشجویان و دانش آموزان،کمک هزینه خرید جهیزیه، کمک هزینه مسکن ، کمک به افراد در راه مانده و همچنین ایجاد اشتغال و خدمات دیگر می شود.
وی در ادامه گفت:پرداخت صدقات تنها یکی از زمینه های مشارکت مردم نیکوکار در دستگیری از نیازمندان است و در حال حاضرطرح ها و روش های مختلف دیگری ازطریق این نهاد در راستای کمک به نیازمندان وجود دارد.

 

انتهای پیام/س