سرویس: سیاسی
کد خبر: 67044
|
00:15 - 1403/06/17
نسخه چاپی

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی:

حل مشکلات هلیلان در دستور کار است

حل مشکلات هلیلان در دستور کار است
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم شهرستان هلیلان مطالبات بحقی دارند که حل آن‌ها در دستور کار قرار دارد.

فریدون همتی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار» با تأکید بر اهمیت اولویت داشتن مردم در جمهوری اسلامی گفت: مردم‌ محور اصلی هستند و باید به مشکلات و نیازهای آن‌ها پاسخ داد.

 وی با اشاره به مطالبه جدی مردم هلیلان برای احداث بیمارستان گفت: ساخت بیمارستان ۳۲ تختخوابی در این شهرستان، به دلیل فاصله زیاد با مرکز استان و استان‌های هم‌جوار، امری ضروری است و پیگیری آن در دستور کار قرار دارد.

 نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های کشاورزی و باغداری شهرستان هلیلان بیان کرد: با توجه به اینکه زمین‌های این منطقه مستعد کشاورزی هستند، برای تأمین آب شرب و کشاورزی، ساخت سد خاکی جزمان حیاتی است.
 
 وی همچنین تأکید کرد که پروژه سد جزمان نیز در برنامه‌های آینده قرار دارد و پیگیری خواهد شد.

 همتی با بیان اینکه وضعیت نامناسب جاده شابداغ تا سیمره پذیرفتنی نیست، اظهار داشت: دو بانده شدن این جاده برای تسهیل تردد مردم و همچنین جذب سرمایه‌گذاران برای توسعه شهرستان ضروری است و تلاش خواهیم کرد این پروژه به نتیجه برسد.

 وی در بخش دیگری از سخنانش به وضعیت پتروشیمی هلیلان پرداخت و گفت: پتروشیمی این شهرستان که در صورت تکمیل، خوراک آن از پتروشیمی و پالایشگاه گاز چوار تأمین می‌شود، نیازمند تسریع در تکمیل است.
 
همتی تأکید کرد که سرمایه‌گذاران با توجه به تسهیلات و امکانات فراهم‌شده از سوی دولت باید هرچه سریع‌تر پروژه را تکمیل کنند.

 نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در پایان با انتقاد از تعطیلی برخی واحدهای تولیدی مانند گلخانه بزرگ هلیلان به دلیل مشکلات اداری و بوروکراسی، اظهار داشت: تعطیلی واحدهای تولیدی به‌هیچ‌وجه پذیرفتنی نیست و نباید خانواده‌هایی که امرار معاششان به این واحدها وابسته است، دچار مشکل شوند.

 

انتهای خبر/ر


 

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد