سرویس: اجتماعی
کد خبر: 67043
|
00:11 - 1403/06/17
نسخه چاپی

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ایلام:

افزایش مجتمع‌های خدماتی رفاهی ضروری است

افزایش مجتمع‌های خدماتی رفاهی ضروری است
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ایلام گفت: در استان ایلام با کمبود مجتمع‌های خدماتی رفاهی مواجه هستیم؛ به همین دلیل برای بهبود زیرساخت‌های خدماتی برای مسافران و رانندگان در جاده‌ها به افزایش این مجتمع‌ها نیاز داریم.

سید زاهدین چشمه‌خاور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار» گفت: در استان ایلام با کمبود مجتمع‌های خدماتی رفاهی مواجه هستیم؛ به همین دلیل برای بهبود زیرساخت‌های خدماتی برای مسافران و رانندگان در جاده‌ها به افزایش این مجتمع‌ها نیاز داریم.

وی به طرح جدید سازمان راهداری اشاره می‌کند که به مالکین وسایل نقلیه اجازه می‌دهد بارنامه الکترونیکی را خود صادر کنند. این اقدام می‌تواند به تسهیل فرایند باربری کمک کند و زمان هدررفته در مسیر را کاهش دهد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ایلام بر اهمیت پیمانکاران بومی در ارتقای سطح راه‌های استان ایلام تأکید کرد گفت: توانمندی و کارایی پیمانکاران محلی در انجام پروژه‌های عمرانی در افزایش کیفیت جاده‌های استان ایلام بی‌نظیر است.

چشمه‌خاور گفت: خوشبختانه در طول سال‌های گذشته بسیاری از نقاط حادثه‌خیز ایلام حذف شده و کیفیت جاده‌های ارتقا یافته است که این امر نقش مهمی در کاهش تصادفات داشته است.
چشمه خاور به اولویت‌بندی در گسیل ماشین‌آلات به سمت راه‌های اصلی و سپس روستایی اشاره کرده که این مورد نشان‌دهندهٔ رویکرد منطقی و سازمان‌یافته در مدیریت منابع و خدمات است.
وی تصریح کرد: امسال خوشبختانه در اربعین با کمترین مشکلی به زائران خدمت‌رسانی کردیم که این مورد در اثر هماهنگی همه دستگاه‌ها است.
 

 
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد