سرویس: سیاسی
کد خبر: 65949
|
18:44 - 1403/04/07
نسخه چاپی

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام:

مشارکت مردم نقش کلیدی در تقویت نظام اسلامی دارد

مشارکت مردم نقش کلیدی در تقویت نظام اسلامی دارد
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: اندیشه مردم برای نظام و انقلاب بسیار سازنده، اثرگذار و راهبردی است، چون هم انقلاب و هم دوران دفاع مقدس را مردم پیروز کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ایلام بیدار ، سرتیپ پاسدار «سیدصادق حسینی» فرمانده سپاه اميرالمؤمنين (ع) استان ایلام در نشست بصیرتی و روشنگری بزرگان، متنفذین و وابستگان سپاه ناحیه چرداول ضمن گرامیداشت نام و یاد شهید جمهور و همراهانش گفت: شهید آیت‌الله رئیسی در مدتی که به عنوان رئیس جمهور خدمت کرد، سعی کرد به نحو شایسته کشور را اداره کرده و همواره تلاش کرد وضعیت مردم را تغییر داده و فرهنگ، اقتصاد مردم و سیاست آسیب دیده را به ریل اصلی بازگرداند.
وی اظهار کرد: شهید رئیسی در مدت ریاست جمهوری تلاش کرد که بخشی از نیازهای جامعه را برطرف کرده و ارتباط کشور با خارج را هم به شرق دور و هم به غرب دور گسترش دهد.
سردار حسینی در ادامه افزود: قبل از شروع دولت سیزدهم، سال‌های متمادی رفت و آمدهای دیپلماتیک و نشست‌ها و صدور قطعنامه‌ها را شاهد بودیم و آمریکا از برجامی را که دولت ما تمام قد پشت آن بود به راحتی خارج شد، اروپایی‌ها نیز هر بار با پیشنهاد لوایح مختلف سعی می‌کردند هر راهی را که خودشان پیشنهاد می‌دادند به مرور زمان از بین ببرند.
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) تصریح کرد: این موضوع خسارت زیادی را به کشور تحمیل کرد و کشور را سال‌ها در انتظار دروازه‌های غرب نگه داشتند و هم بخشی از سرمایه‌ها کشور از بین رفت.
وی بیان داشت: در اویل انقلاب چند جریان در کشور ساری و جاری بود، یک جریان، تفکر ارزشی که نگاهش به منابع و ثروت، استقلال و داشته‌های داخل کشور بود، در مقابل نیز یک نگاه غیر ارزشی لیبرالی و غرب‌گرایانه در جریان بود.
سردار حسینی ادامه داد: جریان دیگر منافقین بودند که بالغ بر ۱۷ هزار انسان بیگناه را از جمله رییس جمهور، نخست‌وزیر و ... را به شهادت رساندند و در دوران دفاع مقدس نیز در کنار صدام علیه نظام جمهوری اسلامی جنگیدند.
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) گفت: احزاب تجزیه طلب نیز جنایت‌های فجیعی را در غرب و جنوب شرق کشور به راه انداختند و هم‌اکنون نیز بدون هیج ابایی اهداف خود را ادامه می‌دهند.
وی اظهار کرد: جریان شناسی در کشور برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که الحمدالله تفکر نابی که انقلاب بر پایه آن استوار است گسترش پیدا کرده و همین نگاه و تفکر در تثبیت انقلاب اسلامی موثر بوده است و در واقع همین تفکر جنگ را اداره کرد و کشور در آوردگاه سخت و یک‌طرفه و در مقابل بلوک شرق و غرب پیروز شد.
سردار حسینی با اشاره به مسئله مهم سیاسی، اجتماعی انتخابات اظهار کرد: اندیشه مردم برای نظام و انقلاب بسیار سازنده، اثرگذار و راهبردی است، چون هم انقلاب و هم دوران دفاع مقدس را مردم پیروز کردند.
وی در پایان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند، مشارکت بالا عمق راهبردی نظام را گسترش می‌دهد بیان کرد: قانون اساسی برای مردم یک حق اجتماعی تعیین کرده است و باید از این حق اجتماعی استفاده کنیم تا مشارکت بالا باشد و نظام با یک قدرت بالاتری وارد معاملات جهانی شود. و انتخاب فرد اصلح موضوعی است که بعد از مشارکت حداکثری باید به آن توجه ویژه داشته باشیم.

انتهای پیام/ع
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب