سرویس: اقتصادی
کد خبر: 65946
|
08:52 - 1403/04/07
نسخه چاپی

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام خبر داد:

بهره‌برداری از ۱۲ فضای آموزشی در ایلام

بهره‌برداری از ۱۲ فضای آموزشی در ایلام
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام گفت:۱۲ فضای آموزشی، ورزشی و فرهنگی در ایلام تکمیل و آماده بهره‌برداری‌شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، جلال حمره صبح امروز در جمع اصحاب رسانه ایلام، اظهار کرد:۱۲ فضای آموزشی، ورزشی و فرهنگی در ایلام تکمیل و آماده بهره‌برداری‌شده است.
 مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام گفت: این تعداد، هفت فضای آموزشی با ۲۹ کلاس درس با زیربنای ۳۷۶۸ مترمربع با اعتبار ۶۸۰ میلیارد ریال است.

وی افزود: مدرسه ۱۲ کلاسه سازگار با محیط‌زیست (سبز) که برای اولین‌بار با صرف اعتبار ۳۵۰ میلیاردریالی در ایوان احداث شده، دو مدرسه ۶ کلاسه در شهرستان‌های دره شهر (بخش ماژین) و دهلران (بخش موسیان) و چهار مدرسه ۲ و یک کلاسه را از جمله این فضاهای آموزشی برشمرد.

 حمره ادامه داد: مابقی این طرح‌ها نیز شامل چهار فضای ورزشی سالن، زمین چمن و استخر با زیربنای دو هزار و ۷۹۳ مترمربع و اعتبار ۶۷۰ میلیارد ریال و یک باب فضای فرهنگی چندمنظوره در شهر موسیان با زیربنای ۶۲۵ مترمربع با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال است.

 مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام مجموع اعتبار هزینه شده برای احداث این طرح‌ها را یک هزار و ۴۵۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: علاوه بر این ۱۱ فضای آموزشی با ۵۳ کلاس درس با زیربنای هشت هزار و ۷۴۱ مترمربع و اعتبار هزینه شده یک هزار و ۲۶۰ میلیارد ریال نیز تا پایان مهرماه تکمیل خواهد شد.

انتهای خبر/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب