سرویس: استان ایلام
کد خبر: 59891
|
00:28 - 1403/03/26
نسخه چاپی

کارشناس سواد رسانه:

در حوزه بازی‌های رایانه‌ای نیازمند تولیدات فاخر هستیم

در حوزه بازی‌های رایانه‌ای نیازمند تولیدات فاخر هستیم
کارشناس سواد رسانه گفت: در حوزه بازی‌های رایانه‌ای کارهایی صورت‌گرفته اما همچنان نیاز است تا تولیدات فاخر و متناسب بافرهنگ اسلامی داشته باشیم.

علی احمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»گفت: مسئله رسیدگی به نسل‌های جوان و نوجوان همچنان لازم است که به‌صورت جد ابعاد آن مورد پیگیری قرار گیرد.

وی افزود: یکی از مواردی که به نظر مغفول مانده است بحث بازی‌های رایانه‌ای است که نسل‌های جوان و نوجوان به‌شدت درگیر آن هستند و لازم است که والدین و کسانی که از بازی‌های رایانه‌ای استفاده می‌کنند درباره آن اطلاعاتی داشته باشند.

کارشناس سواد رسانه   در ادامه گفت: در دنیای امروز که به‌شدت درگیر بازی‌های رایانه‌ای هستیم و کشورهای مختلف فرهنگ خود را از این طریق انتقال می‌دهند باید بدانیم که با چه چیزی روبه‌رو هستیم و چگونه با آن رفتار کنیم و حتی کاری کنیم که بازی‌های رایانه‌ای مسیر رشد و توسعه ما را فراهم آورد.

وی خاطرنشان کرد: باید توجه داشت که امروز در شرایطی هستیم که برای بازی‌های رایانه‌ای سرمایه‌گذاری‌های عظیم صورت می‌گیرد و پروژه‌های بزرگ چند ساله به‌راحتی در اختیار ما قرار می‌گیرد، به همین دلیل باید بدانیم که از بازی‌های رایانه‌ای چگونه استفاده کنیم.

احمدی در ادامه گفت: البته از آسیب‌های بازی‌های رایانه‌ای نباید غافل ماند و مواردی مانند ترویج بی‌دینی، خشونت و مشکلات روحی و روانی را در پی دارد؛ ولی درعین‌حال اگر درست و مناسب سن با رعایت مواردی مانند زمان صورت گیرد برای رشد و پیشرفت افراد ضروری و لازم است.

وی تصریح کرد: در حوزه بازی‌های رایانه‌ای کارهایی صورت‌گرفته اما همچنان نیاز است تا تولیدات فاخر و متناسب بافرهنگ اسلامی داشته باشیم.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب