سرویس: استان ایلام
کد خبر: 65944
|
00:02 - 1403/04/07
نسخه چاپی

فرمانده انتظامی ایلام:

مخلان نظم در ملکشاهی دستگیر شدند

مخلان نظم در ملکشاهی دستگیر شدند
فرمانده انتظامی ایلام از دستگیری سه نفر از عاملان تیراندازی و مخلان نظم و امنیت عمومی شهرستان ملکشاهی در کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، به نقل از پایگاه خبری پلیس ایلام سردار جمال سلمانی در خصوص دستگیری عاملان مخل نظم امنیت در شهرستان ملکشاهی، اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد تیراندازی و قدرت‌نمایی با سلاح در یکی از محلات ملکشاهی، بلافاصله مأموران جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند. 

فرمانده انتظامی ایلام اضافه کرد: باتوجه‌به حساسیت موضوع مراتب پیگیری و شناسایی متهمان در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت. 

وی تصریح کرد: مأموران پلیس امنیت عمومی ملکشاهی ضمن هماهنگی قضائی با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند عاملان تیراندازی و قدرت‌نمایی را شناسایی و در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد ۲ قبضه سلاح غیرمجاز کشف شد، گفت: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و اعزام شدند.

سلمانی در پایان اظهار کرد: پلیس با هماهنگی مقام قضائی با افرادی که قصد برهم‌زدن آرامش عمومی مردم را داشته باشند، مقتدرانه و در چارچوب قانون برخورد خواهد کرد.

انتهای خبر/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب