سرویس: سیاسی
کد خبر: 65934
|
19:36 - 1403/04/06
نسخه چاپی

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام:

شهید رئیسی تراز ریاست جمهوری در کشور را تغییر داد

شهید رئیسی تراز ریاست جمهوری در کشور را تغییر داد
جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: شهید رئیسی بعنوان کسی که از دل مردم برخواسته بود به مردم خدمت، و تراز ریاست جمهوری در کشور را تغییر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ایلام بیدار ، سردار «قدرت اله کریمیان»  در نشستی که  امروز چهارشنبه ۶ تیرماه بمناسبت چهلمین روز شهادت شهید رییسی و همراهان ایشان در سالن آمفی تئاتر آموزش و پرورش شهرستان چوار برگزار شد؛ در ابتدا با اشاره به اقدامات انجام گرفته در دولت شهید رئیسی و خدماتی که ایشان به مردم داشتند، اظهار داشت: شهید رئیسی بعنوان کسی که از دل مردم برخواسته بود به مردم خدمت، و تراز ریاست جمهوری در کشور را تغییر داد.
جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام افزود: شهید رئیسی اعتماد مردم به مسئولین را بعنوان یک روحانی در سطح جامعه اعتبار بخشید. در دولت ایشان شاهد عزت، هم در میدان و هم در دیپلماسی بودیم و دست برتر ایران در مناسبات جهانی یکی از ثمرات دولت شهید رئیسی بوده است.
وی در ادامه با تاکید بر لزوم شرکت در انتخابات و حضور حداکثری و آگاهانه، به بیان ویژگی‌های کاندید اصلح پرداخت و مهمترین مؤلفه یک رئیس‌جمهور را خدمت به مردم عنوان کرد.
 

انتهای پیام/ع

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب