سرویس: اجتماعی
کد خبر: 65932
|
16:52 - 1403/04/06
نسخه چاپی

به مناسبت هفته قوه قضاییه؛

۲۰ زندانی نیازمند مالی در ایلام آزاد شدند

۲۰ زندانی نیازمند مالی در ایلام آزاد شدند
با کمک ستاد دیه و خیرین و اعطای ارفاقات قانونی و به مناسبت هفته قوه قضائیه از سوی مراجع قضایی، ۲۰ زندانی نیازمند مالی به آغوش خانواده خود بازگشتند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ایلام بیدار ، در مراسمی با حضور علی‌محمدی رییس کل دادگستری استان ایلام، دادستان، معاونین دادگستری و جمعی از قضات، ۱۳ زندانی با کمک ستاد دیه و خیرین و هفت زندانی با اعطای ارفاقات قانونی از سوی مراجع قضایی از زندان آزاد شدند.

رئیس کل دادگستری استان ایلام در ابتدای این مراسم در خصوص دهه امامت و ولایت، تاثیر اخلاق‌مداری در زندگی انسان، توسل به ائمه اطهار علیهم السلام و قرآن کریم و... مطالبی را عنوان کرد.

علی محمدی به سیره زندگی حضرت علی علیه السلام اشاره ای داشت و خدمات ارایه شده در زندان برای زندانیان را قابل تقدیر دانست.

وی گفت: تلاش مراجع قضایی با هدف کمک به زندانیان و بهره‌مندی از تسهیلات قضایی انجام می شود و زندانیان می بایست پس از آزادی به فردی مفید برای جامعه تبدیل شوند.

جمشید اسکندری مدیرکل زندان‌های استان ایلام نیز گفت: از ابتدای سال تا کنون ۴۲ زندانی جرائم غیرعمد توسط ستاد دیه به آغوش خانواده خود بازگشتند و ۱۰ زندانی نیز به مناسبت عید قربان و عید غدیر مشمول عفو مقام معظم رهبری شدند.

انتهای پیام/ع

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب