سرویس: استان ایلام
کد خبر: 4857
|
12:30 - 1392/09/10
نسخه چاپی

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان ایلام خبر داد/

دستگیری عامل توزیع فیلم‌های غیراخلاقی در ایلام

دستگیری عامل توزیع فیلم‌های غیراخلاقی در ایلام
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان ایلام از دستگیر عامل توزیع فیلم‌های غیراخلاقی خبر داد.

به گزارش ایلام فردا،علی عباسی رئیس پلیس فتا استان ایلام اظهار داشت: اخباری مبنی بر توزیع و فروش فیلم‌های غیراخلاقی توسط یکی از مسئولان کافی‌نت‌های استان که در بین مردم به خصوص نوجوانان و جوانان فعالیت دارد، دریافت شد.

وی ادامه داد: در این راستا کارشناسان پلیس فتا پس از کسب تکلیف از مراجع قضایی تحقیقات خود را آغاز کردند.

عباسی اضافه کرد: در ابتدا متهم منکر موضوع شد، اما پس از بازرسی‌های به عمل آمده از سیستم متهم و استخراج مستندات متهم در برابر مستندات غیرقابل انکار به بزه ارتکابی اعتراف و متهم پس از سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

رئیس پلیس فتا استان ایلام بیان کرد: دستیابی به تصاویر و فیلم‌های غیراخلاقی یا همان هرزه‌نگاری امروزه، آن هم با توجه به فناوری‌های جدید مانند اینترنت، از مباحث بسیار جدی و نگران‌کننده است.

وی خاطرنشان کرد: در حالی که تصاویر محرک جنسی به روش‌ها و علل مختلف می‌تواند بر روی کودکان و نوجوانان تاثیرگذار باشد، هر کودک و نوجوانی که تصاویر محرک جنسی را نگاه کرد، لزوما تحت تاثیر آن قرار نمی‌گیرد و همه کودکان و نوجوانان به یک اندازه دچار آسیب این مقوله نمی‌شوند.

عباسی گفت: تاثیر هرزه‌نگاری کاملا تدریجی است و اگر کودک و نوجوان شما تاکنون یک یا چند بار، با تصاویر و فیلم محرک روبرو شده است، هنوز جای نگرانی شدید نیست و می‌توانید مداخله مناسبی انجام دهید و در این رابطه والدین باید از روش‌های کنترلی مانند، برقراری ارتباط با فرزندان خود، آشنایی با فناوری‌های جدید و ... استفاده کنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد