سرویس: استان ایلام
کد خبر: 4856
|
12:25 - 1392/09/10
نسخه چاپی

شوهانی عنوان کرد/

خیزبرداشتن افراد بی‌کفایت برای پذیرش مسئولیت در استان ایلام

خیزبرداشتن افراد بی‌کفایت برای پذیرش مسئولیت در استان ایلام
شوهانی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی از خیزبرداشتن افراد بی‌کفایت برای پذیرش مسئولیت در استان ایلام خبر داد.

به گزارش ایلام فردا،احمد شوهانی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با فارس اظهار داشت: شماری از افراد ایلامی مرکزنشین و مقیم تهران به جای اینکه امتیازاتی برای استان ایلام اخذ کنند خود به دنبال اخذ مسئولیت برای خودشان هستند.

وی افزود: خیزبرداشتن افراد بی‌کفایت در عزل و نصب‌های مدیران استان ایلام قابل پذیرش نیست.

نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، سیروان، چرداول، ملکشاهی در مجلس شورای اسلامی گفت: بسیاری از این افراد طی هفته‌های گذشته تمام توان خود را صرف اخذ مسئولیت در ادارات ایلام کرده‌اند.

وی ادامه داد: خیزبرداشتن این افراد برای مسئولیت ادارات ایلام پذیرفتنی نیست و من به عنوان خادم مردم ایلام مقابل هرگونه سوء‌استفاده ایستادگی می‌کنم.

این نماینده مجلس عنوان کرد: از ایلامی‌های مقیم مرکز با هر تفکر و سلیقه سیاسی با عنوان «میز ایلام» انتظار است در راستای توسعه استان ایلام بکوشند و مانع این تحرکات شوند.

شوهانی تصریح کرد: از این افراد انتظار داریم که چوب لای چرخ توسعه استان ایلام نگذاشته و بگذارند فرآیند توسعه ایلام ادامه یابد

نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، سیروان، چرداول، ملکشاهی در مجلس شورای اسلامی گفت: سهم‌خواهی از مدیریت استان ایلام آفت بزرگی است که گریبانگیر آنان شده است.

وی ادامه داد: اگر این افراد نفوذ دارند و به دولت دکتر روحانی نزدیک هستند در بدنه وزارتخانه‌ها جایی برای خدمت به مردم بیابند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: من به عنوان نماینده و خادم مردم ایلام با هرگونه رانتخواری مقابله خواهم کرد و مانع این نوع اقدامات می‌شوم.

شوهانی تصریح کرد: افزون بر این، مجمع نمایندگان استان ایلام با این نوع تحرکات به شدت مخالف بوده و مانع این اقدامات می‌شویم.

نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، سیروان، چرداول، ملکشاهی در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید افراد فاقد جایگاه قانونی در عزل و نصب‌ها دخالت داشته باشند.

وی ادامه داد: بسیاری از مردم استان ایلام با تماس با بنده اظهار نارضایتی خود را اعلام کرده و من وظیفه دارم مقابل این نوع امور ایستادگی کنم.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد