سرویس: استان ایلام
کد خبر: 3443
|
11:03 - 1392/05/21
نسخه چاپی

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی:

نقطه قوت کابینه، تجربه بالای کابینه است

نقطه قوت کابینه، تجربه بالای کابینه است
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت:نقطه قوت کابینه، تجربه بالای کابینه است.

به گزارش ایلام فردا،در جلسه صبح امروز(دوشنبه) مجلس شورای اسلامی که به بررسی صلاحیت وزاری پیشنهادی رئیس جمهور پرداخت ،احمد شوهانی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده موافق کلیات برنامه دولت پشت تریبون قرار گرفت.

وی گفت: روحانی همواره مشی‌اش اعتدالی بوده و همه وزرای پیشنهادی مشی اعتدالی دارند و نمایندگان کمک کنند این کابینه رای بگیرند. مشی اعتدالی منافاتی با انقلابی گری و اصولگرایی و اصلاح طلبی ندارد.

لازم است به روحانی و کابینه ای که معرفی کرده اعتماد کنیم

توجه به اخلاق اسلامی و تخصص و اعتدال در کابینه مشهود است. وزن علمی کابینه پیشنهادی بسیار بالاست و با کابینه های سابق می شود مقایسه کرد. معدل علمی این  کابینه بالاتر از همه کابینه های قبلی است.

نقطه قوت کابینه، تجربه بالای کابینه است. آنها که مدعی هستند معدل کابینه بالاست که البته اینگونه هم نیست. اگر جوانان را معرفی میکرد نمایندگان از کم‌تجربگی آنان انتقاد نمی‌کردند؟ اگر دولت قبلی افراد باتجربه را معرفی میکرد وضعیت اینگونه نبود.

شوهانی در ادامه سخنان خود: علم و تجربه در کابینه پیشنهادی جمع شده و بلافاصله بعد از رای اعتماد کارهای وزرا شروع می شود و نیاز به کسب تجربه جدید ندارند

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد