سرویس: استان ایلام
کد خبر: 2756
|
11:11 - 1392/03/21
نسخه چاپی

محسن رضایی در ایلام:

ملت ایران هم شکست ناپذیر و هم تحریم ناپذیر است

 ملت ایران هم شکست ناپذیر و هم تحریم ناپذیر است
محسن رضایی در ایلام گفت: ملت ایران هم شکست ناپذیر و هم تحریم ناپذیر است.

به گزارش ایلام فردا،با وجود گرد و غبار شدیدی که صبح امروز( سه شنبه)در ایلام وجود دارد،سفر محسن رضایی به این شهر انجام گرفت.

رضایی به علت لغو پرواز فرودگاه ایلام با پرواز دیگری به ایلام سفر کرد.

محسن رضایی ظهر امروز در جمع حامیان خود در مسجد جامع ایلام اظهار داشت: در طول مسیر پرواز به ایلام با تعدادی از مسئولان ارشد وزارت راه و شهرسازی همسفر بودم و در این خصوص با آنان سخن گفتم.

وی ادامه داد: برای کاهش مشکلات مردم استان و کشورم برنامه‌های خوبی تدوین کرده که آنها را یک‌به یک‌ اجرایی می‌کنم.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: به عنوان مثال خیلی افراد به دلیل مشکلات مالی در زندان هستند این افراد به خاطر عدم پرداخت چک در زندان هستند که باید این نوع مشکلات نیز رفع شود.

رضایی تصریح کرد: سراغ دارم افرادی به واسطه چند میلیون تومان اکنون در زندان هستند که باید این مشکلات برطرف شود.

وی گفت: یکی از برنامه‌های اساسی بنده این است که تعداد زندانیان مالی را کاهش دهم و هم مراجعات مردم به دادگستری را کاهش دهیم.

رضایی ادامه داد: بسیاری از مشکلات زندانیان ریشه در فقر و گرانی دارد که اگر این موضوع حل شود دیگر مشکلات نیز برطرف می‌شود.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اذعان داشت: موضوع بازارچه‌های مرزی و تجارت در استان ایلام را پیگیری کرده و در این راستا تلاش می‌کنم.

وی در پایان اذعان داشت: باید دست مردمان مناطق مرزی برای صادرات باز شود و این موضوع را به شدت پیگیری می‌کنم.

 محسن رضایی گفت: آمریکا در جنگ عراق دو فاجعه زیستی محیطی و انسانی را پدید آورده است که باید آن را رفع کرد.

وی ادامه داد: گرد و غباری که اکنون مناطق مرزی و غربی کشور را در بر گرفته ناشی از فاجعه زیستی محیطی است که کشور آمریکا در عراق پدید آورده است.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: امروز خودم این وضعیت را در استان ایلام دیدم و از اولویت‌های کاری‌ام رفع این معضل است.

رضایی با اشاره به ورود خودش به دانشگاه تصریح کرد: بنده در سال 54 وارد دانشگاه شدم و در آن سال دیدم که بسیاری از جوانان مستعد مناطق عشایری کشور وارد دانشگاه شده‌اند.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: این نشان دهنده این است که جوانان در تمام نقاط کشور مستعد ورود به دانشگاه هستند و من در این راه همه تلاش خود را به کار می‌گیرم.

وی ادامه داد: توسعه دانشگاه‌ها در کشور از دیگر برنامه‌های من است که اگر مورد اعتماد مردم قرار گیرم به این نکات توجه خواهم کرد.

حواشی سخنرانی محسن رضایی در ایلام

*از نکات جالب توجه این دیدار،تبلیغات گسترده کاندیداهای شورای شهر ایلام است به طوری که هواداران این کاندیداها در میان جمعیت شرکت کننده در حال توزیع بروشور و تراکت های تبلیغاتی نامزدهای مورد حمایت خود هستند.

*محسن رضایی در میان شعارهای "محسن خط امام بر تو درود بر تو سلام" وارد مسجد جامع ایلام شد.

*حجم انبوهی از هواداران رضایی در خیابانهای اطراف مسجد جامع ایلام حضور دارند.

*محسن رضایی قبل از حضور در مسجد جامع ایلام در ترافیک مربوط به سفر احمدی نژاد به ایلام گیر افتاد.

*شعارهای"رضایی رضایی تو نور چشم مایی" و رضایی قهرمان پیرو خط امام" در مسجد جامع ایلام توسط هواداران رضایی سر داده شد.

*بسیاری از هواداران رضایی با روبان فیروزه ای در مراسم حضور یافته اند و مراسم با شعار"یا ابالفضل" به طور رسمی آغاز شد.

*سخنرانی رضایی با گفتن این جمله آغاز شد:نه غبار خاکی و نه غبار سیاسی مانع دیدار ما نمی شود.

*محسن رضایی گفت:به مردم توهین نکنید که گوسفند بخرند،شما دامداری صنعتی را بیاورید مردم می دانند خود چه کاری انجام دهند.

*رضایی در ادامه سخنان خود به تشریح برنامه های خود پرداخت؛وی افزود:یکی از برنامه های من تخصیص بودجه ویژه به 5 استان جنگ زده است.

*کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ایلام گفت:من اصلا سیاه نمایی نمی کنم و صحبت هایم غیر جناحی است و به مردم امید می دهم.

*محسن رضایی اظهار داشت:استان ایلام یکی از استانهای مستعد در بخش کشاورزی است؛با یارانه سبز کشاورزی استان و کشور را متحول می کنیم.

*رضایی با اشاره به وجود گرد و غبار در استانهای زاگرس نشین گفت:ریشه گرد و غبار را پیدا کردیم،استانهای زاگرس نشین هم در جنگ مظلوم بودند و هم الان با وجود این گرد و غبار،تلاش می کنیم به این مشکل پایان دهیم.

*محسن رضایی:تا به حال خاطرات خود را ننوشتم و حتی یک کتاب را در موردخودم چاپ نکرده ام چرا که خودم را بدهکار مردم می دانم.

*کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به تحریم های صورت گرفته علیه ایران گفت:دنیا بداند که ملت ایران هم شکست ناپذیر و هم تحریم ناپذیر است.

*سخنرانی محسن رضایی با شعار "یا ابالفضل"خاتمه یافت.

*محسن رضایی در میان شعارهای"رضایی رضایی مالک اشتر علی"و "رضایی رزمنده رئیس جمهور آینده" استان ایلام را به مقصد لرستان ترک کرد.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد