سرویس: استان ایلام
کد خبر: 2716
|
15:57 - 1392/03/18
نسخه چاپی

فرمانده سپاه ناحیه ایلام:

بسیجیان به گستاخان اجازه نخواهند داد که استان ایلام را پایتخت اصلاحات بدانند

بسیجیان به گستاخان اجازه نخواهند داد که استان ایلام را پایتخت اصلاحات بدانند
فرمانده سپاه ناحیه ایلام گفت:بسیجیان به گستاخان اجازه نخواهند داد که استان ایلام را پایتخت اصلاحات بدانند.

به گزارش ایلام فردا،سرهنگ پاسدار شاکرمی فرمانده سپاه ناحیه ایلام روز گذشته و در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه با اشاره به اینکه برخی افراد استان ایلام را پایتخت اصلاحات خطاب کرده اند گفت:چرا باید کسانی بگویند ایلام مادر اصلاحات است؟ آیا ایثارگری ها و جان فشانی مردم غیور ایلام را فراموش کرده اید که می گویید ایلام مادر اصلاحات است.

وی ادامه داد: بسیجیان اجازه نخواهند داد که اینچنین گستاخانه افرادی به مردم شهید پرور و ولایت مدار ایلام توهین نمایند.

فرمانده سپاه ناحیه ایلام در ادامه با اشاره به ویژگی های یک نماینده اصلح گفت:یک رئیس جمهور باید ولایی ، ارزشی، کارآمد و مدیر و مدبر و با بصیرت باشد.

وی تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تحت هیچ شرایطی از هیچ کاندیدایی حمایت نخواهد کرد اما وظیفه دارد که خصوصیات یک کاندیدای اصلح را تبیین و تشریح نماید.

شاکرمی عنوان کرد: ایران اسلامی امروز به رئیس جمهوری نیاز دارد که در برابر امریکا کرنش نکند، امروز استراتژی نظام اسلامی بسیج ده ها میلیونی است که توانسته است همه توطئه های علیه نظام را خنثی نماید.

فرمانده بسیجیان شهرستان ایلام افزود: باید فردی انتخاب شود که با گفتمان امام و رهبری آشنا باشد و فقط با زبان نگوید امام و رهبری، بلکه باید با جان و دل گفتمان امام و رهبری را بپذیرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد