سرویس: استان ایلام
کد خبر: 27067
|
09:53 - 1396/03/28
نسخه چاپی

فرمانده سپاه ناحیه مهران خبرداد؛

توزیع 100 بسته حمایتی مواد غذایی بین نیازمندان مهرانی + تصاویر

توزیع 100 بسته حمایتی مواد غذایی بین نیازمندان مهرانی + تصاویر
فرمانده سپاه ناحیه مهران گفت: 100 سبد کالای حمایتی مواد غذایی ین نیازمندان و محرومان شهرستان مهران توزیع شده است.

به گزارشايلام بيدار، سرگرد "روح الله جاویدان"، فرمانده سپاه ناحیه مهران گفت : به مناسبت ماه مبارک رمضان و در راستای کمک به نیازمندان و به همت سپاه پاسداران، 100 بسته سبد کالا بین نیازمندان این شهرستان توزیع شده است.

این مسئول با بیان اینکه این سبد کالا شامل برنج و روغن بوده است، تصریح کرد: تلاش در راه رضای خدا و خدمت به محرومین و نیازمندان امری ارزشمند و پسنیده است.

وی با اشاره به اینکه سپاه ناحیه مهران از ابتدای امسال تاکنون بسته های حمایتی و سبد کالا را بین نیازمندان توزیع کرده است، گفت: امید است این حرکت پربرکت ادامه‌دار باشد و بتوانیم این سنت حسنه را گسترش دهیم.

فرمانده سپاه ناحیه مهران اضافه کرد: خدمت به نیازمندان و مستضعفین و همچنین تلاش برای خشنودی و رضایت آنها، وظیفه دینی و انسانی همه ما مسلمانان است که این امر را باید در جامعه بسط و گسترش دهیم.

سرگرد جاویدان با تاکید بر اینکه افراد خیر و نیکوکاری که می‌توانند به نیازمندان و محرومین جامعه کمک کنند و مشکلات آنان را برطرف سازند، بیان کرد: نیکوکاران باید بدانند این کار با ارزش‌ترین هزینه در راه خدا است و قطعا مزد این کار خود را خواهند گرفت.

 

انتهای پیام/ الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد