سرویس: استان ایلام
کد خبر: 2686
|
19:15 - 1392/03/13
نسخه چاپی

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع):

2500 نفر به حرم مطهر حضرت امام (ره) اعزام شدند

2500 نفر به حرم مطهر حضرت امام (ره) اعزام شدند
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) گفت: 2500 نفر به حرم مطهر حضرت امام (ره) اعزام شدند.

 

به گزارشایلام فردا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه امیرالمومنین(ع)،سردار سید صادق کاکی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در حاشیه مراسم بدرقه کاروانهای اعزامی از استان ایلام به مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره) گفت:.حضرت امام خمینی(ره) احیاگر اسلام بود و با تفکر خودش اسلام انقلابی،اسلام ناب و اسلام عدالت خواه را زنده کرد.

وی ادامه داد: امام چگونه زیستن و آزادی واقعی را برای مسلمانان و جهان غیر اسلام زنده ساخت.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) اضافه کرد:حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار حکومتی نوین در جهان شد و حاکمیت اسلام را به معنای واقعی بعد از دوران پیامبر اکرم(ص) و حضرت علی (ع) برپا ساخت.

سردار کاکی بیان کرد:با توجه به اینکه از شروع انقلاب و تحولات گوناگون آن ،از سال 42 تا کنون نزدیک به نیم قرن می گذرد لازم است که در جامعه هدف امام و مبانی فکری و اقدامات امام برای نسل جوان تبیین شود.

وی اظهار داشت:برنامه های زیادی در سراسر استان و سپاه به مناسبت رحلت حضرت امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد که عمده ترین آنها اعزام زائران و مشتاقان حضرت امام خمینی(ره) هست که چیزی حدود 2500 نفر از استان ایلام به این مراسم اعزام شدند.

 فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) گفت:این کاروانها که امروز اعزام شدند ان شالله فردا در مراسم 14 خرداد حضور خواهند داشت و مابقی برنامه ها نیز در استان برگزار می شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد