سرویس: استان ایلام
کد خبر: 26515
|
07:19 - 1396/02/21
نسخه چاپی

فرمانده سپاه ناحیه آبدانان:

نقش عشایر در تحقق شعار اقتصاد مقاومتی بی بدیل است

نقش عشایر در تحقق شعار اقتصاد مقاومتی بی بدیل است
فرمانده سپاه ناحیه آبدانان گفت: نقش عشایر در زمینه ی تحقق اقتصاد مقاومتی در جهت ایجاد اشتغال و تولید بی بدیل و اثر بخش می باشد.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازآبدانان خبر ، کرمرضا نصرالهی"، فرمانده سپاه ناحیه آبدانان در همایش معتمدین و سران ایلات و طوایف شهرستان آبدانان گفت: عشایر در تمامی دوران ها نقش اساسی و تأثیر گذاری را در انقلاب اسلامی داشته اند.


وی نقش عشایر در روند پیروزی های انقلاب اسلامی را بی بدیل دانست و افزود: امام به راستی عشایر را ذخایر انقلاب خواند چرا که عشایر سابقه ای طولانی و درخشان در مبارزه با استگبار و تجاوز گری در قبل و بعد از انقلاب داشته اند.

فرمانده سپاه ناحیه آبدانان اظهار داشت: عشایر از اول انقلاب تا حال در معادلات سیاسی و اجتماعی حرف اول را زده و به دلیل روحیه سخت کوشی و دلاوری نقش مهمی در اقتصاد و تامین امنیت مرزها دارند.
 
 نصرالهی به اقدامات دشمنان اسلام در برهم زدن اتحاد و همبستگی عشایر و طوایف اشاره کرد و بیان داشت: عشایر همواره در کنار مسئولین و فرزندان انقلابی خود در مقابل این مکر و حیله دشمنان مانند کوه ایستاده اند و اتحاد خود را از دست نداده اند. 

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی تاکید داشت: اقتصاد یکی از عوامل امنیت است که رهبری هم بر این امر تاکید فراوان دارند و اگر بخواهیم امنیتی پایدار در این شهرستان داشته باشیم باید در زمینه ی تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش نماییم که  در این میان نقش عشایر در جهت ایجاد اشتغال وتولید بسزا و اثر بخش می باشد.






 



انتهای پیام/ الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد