سرویس: استان ایلام
کد خبر: 26480
|
20:38 - 1396/02/17
نسخه چاپی

استاندار ایلام:

هیچ مشکلی در زیرساخت‌های انتخابات وجود ندارد

هیچ مشکلی در زیرساخت‌های انتخابات وجود ندارد
استاندار ایلام گفت: همه امکانات و عوامل لازم برای برگزاری انتخابات سالم و با شکوه فراهم است.

به گزارشايلام بيدار، "محمدرضا مروارید"، استاندار ایلام در همایش فرمانداران استان ایلام با  بیان اینکه یکی از مهمترین موضوع‌ها در انتخابات مقوله تبلیغات است که باید موازین قانونی آن رعایت شود، اظهار داشت: در فضای مجازی برخی از نامزدهای شوراها، از مدت‌ها پیش فعالیت های تبلیغاتی را آغاز کردند که باید این مورد رصد و به عنوان تخلف ثبت شود.

وی افزود: دو انتخابات مهم در پیش است یکی ریاست جمهوری و دیگری شوراها که خوشبختانه اکنون شور و حال لازم در استان برای مشارکت در آنها ایجاد شده است.

استاندار ایلام افزود: مشکل خاصی در مورد انتخابات ریاست جمهوری در استان وجود ندارد و تاکنون سه نفر از نامزدها برای تبیین برنامه‌های خود به ایلام سفر کرده‌اند.

مروارید گفت: فرمانداران و مسؤولان بانی برگزاری انتخابات با کار و کوشش شرایط لازم و کافی را برای برگزاری انتخابات سالم، قانونی و حداکثری در استان فراهم کرده‌اند که این روند تا زمان بر پایی انتخابات ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: خوشبختانه بر اساس بررسی‌‌ها و پایش‌هایی که به تازگی انجام شده شور و نشاط انتخاباتی در بین مردم ایلام شکل گرفته بیشتر نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ستادهای تبلیغاتی خود را در استان دایر کرده‌اند.

نماینده دولت یازدهم در ایلام تاکید کرد: هیچ مشکلی در زمینه زیرساخت‌های انتخابات وجود ندارد و همه امکانات و عوامل لازم برای برگزاری انتخابات سالم و با شکوه فراهم است.
 معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام و رئیس ستاد انتخابات استان نیز در ابتدای این نشست گفت: اقدام‌های مناسبی برای برگزاری انتخابات 29 اردیبهشت جاری در استان انجام شده و فرمانداران بر اساس برنامه زمان بندی طبق قانون انتخابات بسترها و امکانات لازم را برای برپایی این رویداد فراهم کرده‌اند.

حسین کلانتری اظهار کرد: هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد و با کوشش و پیگیری مسؤولان استان از جمله فرمانداران انتخابات به صورت قانونی و در فضایی منطقی با مشارکت گسترده مردم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد