سرویس: استان ایلام
کد خبر: 26444
|
18:10 - 1396/02/14
نسخه چاپی

آیا ورود ایلام بیدار به ستادهای اصلاح طلبان ممنوع شده است؛

برخورد گازانبری اصلاح طلبان ایلام با رسانه های منتقد

برخورد گازانبری اصلاح طلبان ایلام با رسانه های منتقد
مجوز پوشش رسانه ای در ستاد انتخابات روحانی در حالی است که طی روزهای گذشته و در جریان سفر دیگر نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، خبرنگاران از رسانه های مختلف اقدام به پوشش خبری و حتی عکس و فیلم از این برنامه ها کرده اند.

به گزارشايلام بيدار، مراسم افتتاحیه ستاد جوانان و دانشجویان  حامی روحانی عصر امروز (پنجشنبه) در حالی برگزار شد که در همان اوایل، شروع برنامه با حاشیه هایی همراه شد.

خبرنگار ایلام بیدار که همچون سایر خبرنگاران حاضر در مراسم برای پوشش خبری این برنامه حضور یافته بود در حین گرفتن عکس از برنامه و لحظه انتشار عکس رأس الفتنه با بی احترامی یکی از عوامل اجرایی مراسم رو به رو شد.
فرد مذکور با بی احترامی و برخورد نامناسب که در اینجا زیبنده نمی دانیم به آن اشاره کنیم به خبرنگار ایلام بیدار گفت: برای انجام این کار محوز داری که بلافاصله کارت شناسایی خبرنگاری نشان داده شد؛ علیرغم ارائه کارت خبرنگاری اما باز اجازه پوشش برنامه داده نشد؛ تدابیر شدید امنیتی رسانه ای در این نشست به شدت هویدا بود.
مجوز پوشش رسانه ای و گرفتن عکس در ستاد انتخابات روحانی در حالی است که طی روزهای گذشته و در جریان سفر دیگر نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به ایلام کوچکترین مشکلی در این خصوص وجود نداشته و خبرنگاران از رسانه های مختلف اقدام به پوشش خبری و حتی عکس و فیلم از این برنامه ها کرده اند.
به نظر می رسد روشنگری های پایگاه خبری تحلیلی ایلام بیدار در ماههای گذشته و بخصوص در توهین وزیر بهداشت به فرماندار بدره و نیز توهین رییس ستاد انتخاباتی روحانی در شهرستان ایوان به ساحت امام رضا(ع) موجب انفعال شدید اعضای ستاد های اصلاح طلبان شده و به هر طریقی می کوشند تا خبرنگاران این رسانه نتوانند کار خود را در پوشش برنامه ها به خوبی انجام دهند.
این در حالی است که رسانه هایی که همسو با دولت بوده و یا حتی کانال های خبری و انتخاباتی مربوط به ستاد مذکور بدون هیچ مشکلی نسبت به انشتار مطالب و عکس ها اقدام می کردند و این رفتار ضدو نقیض بانیان مراسم به خوبی بر همه روشن شد؛ تصاویر زیر گویای همین موضوع است.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد